Добро пожаловать!

Кращі пропозиції оптові з 150 країн

Більше 75 тис. задоволених користувачів

Пропонує дешевше до 90% від стартової ціни

Прямий контакт з торговими посередниками та оптовими торговцями

Довідка та поради

Популярні теми

Merkandi є міжнародною торговою платформою B2B, яка об'єднує оптовиків, дистриб'юторів, імпортерів і експортерів, що займаються продажем надвиробництва, складських залишків і надлишків, торішній колекцій, товарів з продажу судових приставів, ліквідацій компаній, розпродажу майна і т. п. Наша платформа, працює на найбільших європейських ринках і доступна на 9 мовах, що дозволяє швидко знайти постачальників якісних товарів за зниженими цінами, або клієнтів, зацікавлених в постійному співробітництві.

Як платформа B2B ми надаємо нашим користувачам передові системи, що дозволяють зручно та швидко обмінятися діловою інформацією та оптимізувати процеси закупівель і продажів. В якому сенсі? Ми надаємо інструменти, які спрощують встановлення ділових контактів в Європі і у всьому світі. На Merkandi користувачі мають доступ до широкого спектру каталогів та постачальників конкретної продукції, а також розширеного пошуку. Оптовики і дистриб'ютори, зацікавлені у швидкому продажу своїх товарів, що розміщують оголошення на платформі Merkandi, а користувачі, які зацікавлені в придбанні товарів безпосередньо зв'язуються з подавачем оголошення, щоб організувати операцію.

Наша платформа Merkandi адресована в першу чергу оптовикам, виробникам, компаніям, які займаються експортом і / або імпортом, а також до власників магазинів, інтернет-магазинів і до осіб, які займаються виїзною торгівлею або продажем на ринках. Merkandi користується великою популярністю серед аукционеров з області стягнення заборгованості. З нами працюють також великі роздрібні мережі.

Merkandi - платформа B2B -  міжнародній електронній торговельний майданчик, що об'єднує постачальників з усього світу, які спеціалізуються в торгівлі товарами з розпродажу перевиробництва і складських надлишків, розпродажі майна, аукціонів, ліквідації магазинів, фабрик і т.д. Сайт дає всім учасникам повний доступ до списку оптових пропозицій, зображень, описів і т.д.

Ті, хто зацікавлений в постійній інформації про нові пропозиції має можливість замовити безкоштовну розсилку.

Щоб встановити контакти з продавцями або покупцями Ви повинні зареєструвати аккаунт на Merkandi. У розділі реєстрації представлені типи записів:

  • обліковий STANDARD

  • обліковий PREMIUM

    Після реєстрації і оплати річного доступу, ви отримуєте замовлений пакет послуг.

    Клієнти STANDARD мають доступ до бази даних оптових постачальників і використовуючи контактну інформацію видиму на кожній заявці, можуть встановити прямий контакт з обраним Продавцем (електронною поштою або по телефону), щоб обговорити деталі розміщеної на Merkandi пропозиції.

    Клієнти з аккаунтом PREMIUM, які після позитивної перевірки отримують на Merkandi статус Продавця, мають доступ до оптової бази даних, але також мають можливість публікувати на Merkandi необмежену кількість своїх пропозицій щодо товарів з розпродажу складських залишків, товарів з ліквідації підприємств, розпродажу майна судовими приставами ітд. Поруч з пропозиціями існує великий розділ - Профіль оптовика, який дозволяє компаніям, зацікавленим в придбанні товарів безпосередньо звертатися до постачальників з метою обговорення всіх подробиць угоди.

Всі користувачі нашої платформи можуть розраховувати на допомогу наших співробітників - зв'язатися з нами можна на різних мовах, ми доступні по електронній пошті і телефонами, 5 днів в тиждень, 7.30-15.30 годин.

Знайти цікавий продукт за хорошою ціною часто проблемно. Особливо, якщо доводиться вибирати серед декількох тисяч пропозицій. Для полегшення цього ми створили розширений пошук.

Після входу в Мерканді у верхній частині сайту є пошукова система. Вона використовується для пошуку товару на нашому сайті. Просто введіть пошуковий запит і натисніть на іконку з «збільшувальним склом» або підтвердіть натисканням ENTER. Після цього кроку, результат запиту відображається в суб-сторінці пошукача, - у нас тоді з'являється спроможність уточнити запит згідно з різноманітними критеріями.

Розширений пошук дає можливості для пошуку:

- За Країною, де знаходиться вантаж;

- По галузях (категоріям);

- По товарній групі (докладний опис товарних груп на сторінці https://merkandi.com.ua/info/chto-eto-retour/9);

- По фразі, використовуючи назву, опис і ключові слова, розміщені в пропозиції;

Майте на увазі, що чим більше параметрів Ви визначаєте, результат пошуку буде більш точний. Точність тут йде рука об руку з акуратністю і пов'язана з меншою кількістю пропозицій в списку, яка відобразитися перед Вами.

Пример:

Ми хочемо знайти енергетичний напій Red Bull.

Набираючи текст Red Bull одержимо список всіх пропозицій, які містять цю фразу (в заголовку, змісті та / або ключових словах).

Але якщо ми хочемо, звузити список пропозицій до конкретної країни, наприклад Німеччини, то ми повинні вказати країну в бічних (праворуч) налаштуваннях меню розширеного пошуку.

Розширений пошук є важливою частиною Мерканди> - дозволяє знайти пропозиції зручно і швидко.

Всі способи оплати, доступні на Merkandi будуть видні в останньому кроці реєстрації. Відразу після заповнення форми і натиснення на кнопку "Реєстрація" будете перенаправлені на сайт платежів, де представлено 3 види оплати:

  • Paypal - завдяки цій системі ви можете швидко зробити платіж карткою або сплатити прямо з вашого рахунку на Paypalu.

  • Online платежі - система Przelewy24, яка також дозволяє швидко зробити платіж. Коли ви вибираєте цю опцію, ви будете перенаправлені на сторінку, де ви повинні вибрати ваш банк або оплатити кредитною карткою.

  • Банківський переказ - Крім даних для перекладу, з'явиться форма для друку.

При реєстрації ви отримаєте підтвердження по електронній пошті, де буде посилання на оплату, а також проформа, яку можна завантажити, так що у Вас буде можливість повернутися в будь-який час до способів оплати.

 

Рахунок PREMIUM - це флагманська пропозиція торгової платформи Merkandi. Особливості цього типу членства дуже корисні як для покупців, так і для продавців.

Найголовніша особливість для продавців - це, звичайно, можливість розміщення своїх товарів на Merkandi. Щоб активувати цю опцію, людині потрібно спочатку надіслати нам документи своєї компанії. Найголовніше для кожного потенційного продавця - надіслати нам найсвіжіші документи компанії, оскільки як тільки ми їх отримаємо, ми почнемо процедуру перевірки. Очевидно, що лише позитивний результат перевірки дозволить нам активувати опції продажу для учасника.

У більшості випадків процедура перевірки займає кілька годин, але іноді це може зайняти навіть 2-3 робочих дні. Документами, які нам потрібні, є, в основному, свідоцтво про реєстрацію компанії з ПДВ / податку та документ про реєстрацію компанії.

В результаті позитивної перевірки продавець створить профіль своєї компанії і зможе розпочати розміщення пропозицій у Merkandi. Пам'ятайте, що лише інші учасники платформи зможуть переглядати профіль компанії. Коротка його версія буде представлена ​​безпосередньо поруч із пропозиціями, а повна версія буде доступна у базі даних оптових продавців (розділ “Оптова торгівля” на веб-сайті Merkandi).

  1. Основною перевагою є той факт, що компанія входить до списку інших перевірених нами компаній.
  2. Наступний - це можливість розміщення необмеженої кількості пропозицій. Це правильно, пропозицій для переліку обмежень немає, продавець може додати стільки пропозицій, скільки потрібно.
  3. Кожен продавець може перерахувати необмежену кількість пропозицій у всіх мовних версіях Merkandi. Цей варіант також не містить додаткових платежів. Єдиною важливою особливістю цієї функції є той факт, що якщо Ви хочете перелічити пропозицію в іншій мові версії Merkandi, Ви повинні перекласти її цією мовою, тобто якщо Ви хочете внести свою пропозицію в італійську мовну версію, Ви спочатку потрібно перекласти його італійською мовою.
  4. Пропозиції, перелічені в Merkandi, рекламуються на інших веб-сайтах. Більше того, ми також просуваємо пропозиції в результатах пошуку Google. Це значно покращує рівень відгуку та збільшує обсяг продажів оптового продавця.
  5. Члени PREMIUM також мають доступ до системи думок. Як покупець Ви зможете скласти короткий підсумок операції з певним оптовиком та прочитати думки інших користувачів щодо оптовиків.
  6. Тільки члени PREMIUM мають доступ до системи думок.
  7. Думки є дуже важливим джерелом знань про оптовиків. Вони перераховані безпосередньо іншими покупцями, які є членами Merkandi. Вони можуть бути дійсно корисними у прийнятті остаточного рішення щодо придбання продукції у певного оптового продавця, вони також вказують на важливу інформацію про оптових продавців.

Власникові облікового запису Standard на платформі Merkandi надається можливість використовувати наш сервіс протягом 12 місяців. Під час підписки, користувач Standard, має доступ до всіх контактних даних оптовиків, які пропонують свої товари на нашому сайті. Користувач має в своєму розпорядженні повну контактну інформацію кожного постачальника - номери телефонів, адреси електронної пошти, мови, на яких може спілкуватися з даними контрагентом.

Якщо оптовик має свій власний веб-сайт, він має можливість додати його адресу в своєму профілі. Тоді він буде доступний для зареєстрованих користувачів з аккаунтом STANDARD. Слід зазначити, що факт постійного розширення і оновлення бази оптовиків на нашій платформі не створює будь-яких додаткових зборів з користувачів.

Одноразовий внесок після реєстрації дає доступ до даних оптовиків, присутніх у нашій базі даних, а також тих, які приєднаються після його реєстрації. Звичайно, протягом усього часу дії облікового запису зареєстровані користувачі можуть розраховувати на допомогу служби підтримки клієнтів.

 

Оптова торгова платформа Merkandi пропонує два основні типи облікових записів користувачів: STANDARD та PREMIUM. Особливості їх обох суворо пов'язані з потребами та вимогами користувачів.

СТАНДАРТНИЙ рахунок

Цей обліковий запис створений для тих користувачів, яким потрібен простий та зручний доступ до перевірених європейських оптовиків звичайної продукції та ліквідаційних запасів, кінцевих запасів, банкрутських запасів та надмірних запасів. Користувач STANDARD має повний доступ до бази даних оптовиків, де він або вона знайде контактну інформацію оптовиків з Мерканді. Всі ці контактні дані можна знайти в профілі оптовика та включати адресу компанії, адресу складу, номери телефонів та номери мобільних телефонів, адреси електронної пошти та веб-сайт оптовика. Отже, покупець може швидко зв’язатися з оптовим продавцем і запитати його про певну пропозицію, надіслати йому власний запит чи будь-яку іншу ділову пропозицію.

ПРЕМІУМ-рахунок
Цим типом рахунку можуть користуватися як покупці, так і продавці оптової продукції, запасів, що продаються, надлишкових запасів та запасів оформлення. Подібно до облікового запису STANDARD, PREMIUM також надасть вам доступ до бази даних оптовиків, але це також включає деяку додаткову інформацію, яка недоступна для користувачів STANDARD.
Ця додаткова інформація включає:
- Чорний список оптовиків - список ненадійних оптовиків, які вчинили шахрайство чи зловживання. Більшість з них все ще активно шукають нових жертв в Інтернеті під зміненими назвами компаній.
- Система думок - Користувачі PREMIUM можуть додавати думки про оптовиків та оцінювати угоди з ними, включаючи їх надійність та рівень професіоналізму.

Ще однією дуже важливою особливістю рахунку PREMIUM є можливість розміщення пропозицій у Merkandi. Варіанти продажу доступні для тих членів PREMIUM, які перевірять свою компанію у нас. Після перевірки користувач може перерахувати необмежену кількість пропозицій за допомогою інтуїтивно зрозумілої та простої у використанні функції "Додати пропозицію". Для кожної з пропозицій користувач також може завантажувати фотографії та файли. Нарешті, кожному продавцеві надається професійний виставковий зал, де покупці можуть переглянути детальну інформацію про свою компанію, включаючи контактну інформацію до його відділу продажів.

Усі учасники торгової платформи Merkandi можуть розраховувати на професійну допомогу нашої команди обслуговування клієнтів. Якщо у вас є якісь запитання чи сумніви щодо Merkandi, будь ласка, не соромтеся зв’язуватися з нами. Ми пропонуємо Вам три основні форми спілкування з нами:

  • по телефону
  • Skype
  • електронною поштою.

Звичайно, ми пропонуємо Вам повну підтримку на всіх мовах, перелічених у контактному розділі нашого веб-сайту. Наша команда обслуговування клієнтів до ваших послуг з понеділка по п’ятницю, з 6:30 до 14:30 за морским часом.

Ми робимо все можливе, щоб якомога швидше відповісти на всі Ваші запитання щодо електронної пошти. На будь-які електронні листи, надіслані нам у неробочий час, у більшості випадків відповідають наступного робочого дня.

Тільки не забувайте, що члени нашої команди обслуговування клієнтів беруть вихідні або їдуть у відпустку, як і ви. У цьому випадку Ви завжди отримуватимете автоматичний відповідь про це з інформацією про те, коли певна особа повернеться в офіс. Ви також можете зв’язатися з нами іншою мовою.

Ми також намагаємось передзвонити тим членам, які намагались зателефонувати нам поза робочим часом.

Нарешті, якщо наш офіс буде закритий з якихось причин, Ви завжди знайдете цю інформацію в контактному розділі нашого веб-сайту. Ми завжди перелічуємо це оголошення заздалегідь і завжди інформуємо Вас, чому наш офіс закритий, і коли команда обслуговування клієнтів повернеться в офіс.

Кожен користувач з обліковим записом STANDARD має можливість переходу до PREMIUM версії в будь-який час протягом абонемента.

Порядок переходу до більш високого типу аккаунта (від STANDARD до PREMIUM):

1. для того щоб перейти на PREMIUM, ми повинні мати обліковий запис STANDARD;

2. послідовно необхідно увійти в свій обліковий запис;

3. на головній панелі керування користувача ми побачимо кнопку "Змінити тип облікового запису", який ми повинні натиснути;

4.ми бачимо деталі замовлення, яке має бути підтверджено;

5. після підтвердження, ми будемо перенаправлені на сторінку платежів;

6.після оплати і зарахування коштів на рахунку, тип облікового запису змінюється на PREMIUM

У разі виникнення проблем з оплатою, будь ласка, зверніться в нашу Службу підтримки клієнта:

http://merkandi.com.ua/contact

Кожен користувач отримує рахунок за абонемент на платформі Merkandi. Але майте на увазі, що оригінал рахунку буде активований тільки після зарахування коштів на нашому рахунку. Якщо обліковий запис активовано на підставі підтвердження, оригінал рахунку для скачування може бути доступний після 1-2 днів.

Електронні рахунки-фактури повністю прийнятні і у відповідності з чинним законодавством, але якщо ви віддаєте перевагу паперові версії, зверніться в Службу підтримки клієнта - http://merkandi.com.ua/contact - і ми надішлемо фактуру за вказаною Вами адресою.

Спеціальна зона - це місце, зарезервоване для найбільш активних користувачів, які очікують більше і шукають найкращі пропозиції. Користувачі знайдуть тут спеціально вибрані пропозиції, які неможливо зробити громадськості доступними з таких причин, як:

  • угода з виробником, яка забороняє публікацію пропозицій у публічній формі;
  • у товарах існують обмеження на продаж у деяких країнах;
  • ціна на товар не може бути оприлюднена;
  • товар фірмовий, але його подальше розповсюдження підлягає обмеженням.

Ці обмеження зазвичай накладаються ті ж бренд виробників або дистриб'юторів не підлягають обговоренню, продукти, на які поширюється їх не можуть тому бути запропоновані для каналів громадських продажів. У Merkandi ми знаємо цю специфіку оптового ринку, тому ми вирішили задовольнити потреби користувачів шляхом створення закритої спеціальної зони.

Покупці, які цікавляться пропозиціями такого типу, можуть придбати доступ до спеціальної зони на панелі Користувач. Після придбання доступу користувач зможе переглядати спеціальні пропозиції з головної сторінки та окремих категорій. Доступ до спеціальної зони дійсний протягом 12 місяців з дати придбання та суворо пов'язаний з дійсністю рахунку.

Продавець, у кого є товар, який відповідає одному з цих умов можуть опублікувати свої пропозиції в спеціальній області, встановивши прапорець «пропозиція відображається тільки для обраної групи користувачів, які мають доступ до спеціальної зоні», у вигляді публікації пропозиції. Після опублікування такої пропозиції вона відображатиметься лише користувачам, які придбали доступ до спеціальної зони. Користувачі, які не мають доступу до спеціальної зони, можуть публікувати свої пропозиції там.

Спеціальна зона є інноваційною функціональністю на платформі Merkandi як для покупців, так і для продавців. Покупці мають доступ до унікальних пропозицій, неопублікованим на інших порталах, в той час як продавці мають можливість представити продажу і розподіл обмежених товарів і зв'язатися з покупцями, які шукають для цього виду продукції.

Тому спеціальна зона є ідеальним доповненням до бази даних пропозицій для товарів, які через обмеження продажів не можуть бути представлені на загальнодоступних веб-сайтах оптової торгівлі.

Коментарі на платформі покупці видають продавцям. Залежно від їх типу та кількості вони можуть викликати довіру до вашої компанії та збільшити продажі чи стримувати ваших потенційних клієнтів. Як працює система коментарів щодо Мерканді? Нижче ви знайдете практичні поради.

Як працюють коментарі щодо Merkandi?
Кожен покупець має право зробити один коментар до однієї транзакції. Коментар може бути одного з трьох типів - позитивний, нейтральний чи негативний. У випадку з першими двома публікація негайно, і оптовий продавець отримує повідомлення про новий коментар, опублікований у своєму профілі. У разі негативу він надсилається нашій команді. Якщо він правильно сформульований, і ми підтверджуємо, що це стосується транзакції, ми переміщуємо його до черги публікацій, що очікують на розгляд, і продавцеві надсилається системне повідомлення. З цього моменту кожен оптовий продавець отримує 7 днів, щоб пояснити питання з покупцем або повідомити нам, що операція не відбулася. Якщо протягом цього часу покупець бажає його вилучити або ми не можемо отримати докази транзакції після повідомлення про її відсутність оптовим продавцем - ми видаляємо це та інформуємо обидві сторони. В іншому випадку він публікується через 7 днів, і оптовий торговець отримує повідомлення.
Другий елемент системи коментарів - оцінка продавця за 4 категоріями:
- відповідність товару опису
- контакт з продавцем
- час виконання договору
- вартість доставки
Кожну з цих категорій можна оцінити від 1 до 5 зірок. Середня оцінка всіх коментаторів потім усереднюється та відображається у профілі продавця.

Чи можна видалити негативний коментар зі свого профілю?
Будь-який коментар може бути видалений, якщо покупець повідомить нам про те, що спір вирішено і розробив рішення з оптовим продавцем. У виправданих випадках ми видаляємо коментарі, коли транзакція не відбулася. В інших випадках ми не опосередковуємо суперечки щодо коментарів. Кожен покупець має можливість надати негативний коментар, і оптовий продавець, за вказаними винятками, не має права вимагати його вилучення.

 

Піклуватися про репутацію та уникати негативних коментарів
Негативні коментарі, безперечно, негативно впливають на продажі та довіру клієнтів. Тому ми рекомендуємо, щоб кожен оптовий продавець отримував позитивні коментарі з першого дня. Для таких порад є кілька причин:
- позитивні коментарі підвищують довіру до продавця
- якщо отримано негативний коментар, позитивні коментарі знижують його силу та допомагають підтримувати свою репутацію на високому рівні
- велика кількість позитивних коментарів породжує більш високі продажі.

Як заохотити покупців робити коментарі?
Нікого не потрібно заохочувати публікувати негативні коментарі, але у випадку позитивного досвіду покупці не так готові ділитися своєю думкою. Тому ми рекомендуємо кілька методів отримання позитивних думок, які відомі і перевірені нашими оптовими торговцями:
- знижка на замовлення чи інше замовлення
- безоплатно додані до договору у рамках публікації коментарів
- пропонувати товари більш високої якості як компенсацію думки

Що робити, якщо покупець опублікує нечесний коментар?
Якщо з якоїсь причини коментар є несправедливим та неправдивим, кожен продавець має можливість відповісти на нього. У цьому випадку до коментаря також додасться відповідь у профілі, яка дозволить потенційним покупцям дізнатися думку обох сторін щодо угоди та дасть їм можливість захиститися від шахрайських покупців.

Є ще одна важлива річ, яку варто згадати. Merkandi - це платформа, яка працює у багатьох різних країнах та мовах. Якщо ви отримаєте коментар незалежно від мови його публікації, наші фахівці перекладуть його на всі інші доступні мови. Таким чином, отримуючи позитивну думку в одній версії, оптовик отримує позитивні коментарі в кожній доступній версії. Звичайно, те саме стосується негативних та нейтральних коментарів.

Ми рекомендуємо всім скористатися системою коментарів, щоб винагородити оптовиків за їхні професійні операції та попередити інших про недобросовісних підрядників. Як коментарі, так і оцінка продажів у випадку обслуговування клієнтів завжди приносять позитивні наслідки для обох сторін угоди.

 

Мене обдурили, чи можу я зробити щось інше, ніж опублікувати негативний коментар?
Завдяки тому, що ми перевіряємо своїх продавців, перевіряємо справжність товару та надаємо можливість користувачам розміщувати коментарі, ми значно підвищуємо безпеку транзакцій на нашій платформі. Однак існують ситуації, коли продавці з різних причин не виконують умови договору. У цьому випадку першим кроком, який повинен зробити покупець, є публікація негативного коментаря у профілі продавця - цього, як правило, достатньо для успішного завершення транзакції.


Якщо коментар не приніс очікуваного результату, покупець повинен повідомити про це до місцевого відділення поліції. Варто мати набір документів, що підтверджують усі етапи угоди. Більше інформації з цього приводу можна знайти в нашому посібнику з передового досвіду здійснення операцій.


Через те, що ми не здійснюємо посередництво в операціях між користувачами, всі дії з нашого боку щодо вирішення суперечки можуть бути вжиті лише після отримання підтвердження про подання повідомлення в поліцію, про що слід вимагати при наданні показань.

Так, приватні особи можуть налаштувати рахунок на Merkandi. Однак слід пам’ятати, що незначна частина наших оптових торговців продає товари лише компаніям. Однак, щоб продати на Merkandi, ви повинні мати активний бізнес.
Перед публікацією своїх пропозицій кожен оптовий торговець проходить процедуру перевірки. Така перевірка спрямована на підвищення вашої безпеки під час транзакцій. Крім того, ми також перевіряємо пропозиції з брендованою продукцією, щоб підтвердити справжність та походження таких товарів.

Світ все більше рухається у напрямку оцифрування. У міру просування цифрових процесів виникає все більше загроз. Однією з найпопулярніших загроз є фішинг.

Що таке фішинг?
Це спроба обманювати дані, видаючи себе за особу, компанію чи установу. Ось кілька прикладів правил таких шахрайств:

  • Вимагання даних про вхід на підроблений веб-сайт - злочинці роблять ідентичну копію веб-сайту, але з іншою інтернет-адресою. Потім вони надсилають розсилку, щоб представити себе клієнтом або зацікавленою компанією і просять увійти / переглянути конкретну пропозицію. Будьте пильні в цих випадках. Найпростіший спосіб уникнути такого явища - це шукати в адресному рядку під час входу. Якщо він відрізняється від merkandi.it або інших доменів merkandi, необхідно перервати логін, зайти на сайт Merkandi та негайно повідомити про це в службу обслуговування клієнтів. Варто також зазначити, що злочинці часто використовують різні хитрощі, щоб зробити домен схожим на оригінал. Приклади: Merkondi.it або merkandi.it.it.nazadomeny.com. У першому випадку ми бачимо помилку друку в імені, яке легко можна не помітити у другому субдомені, який ідентичний домену, але не є доменом Merkandi.
  • Вимагання даних електронною поштою - злочинці надсилають електронне повідомлення з домену, подібного до корпоративного, і запитують пароль для доступу, надсилають документи тощо. Одночасно дбаючи про деталі - надсилаючи шаблони повідомлень, які фактично використовуються веб-сайтом та агентами обслуговування клієнтів. Перш ніж відповідати на електронну пошту із запитом на конфіденційні дані, завжди перевіряйте, хто такий відправник - усі наші агенти використовують лише адреси в домені merkandi - nomeagente@merkandi.dominio.

Це лише два приклади найпопулярніших атак. Звичайно, їх більше, і кожен з них може мати свої різновиди, які залежать лише від творчості та хитрості злочинців.

Через зростаючі загрози ми вирішили застосувати проактивне рішення у вигляді обов’язкового входу з двофакторною автентифікацією. Коли ви спробуєте увійти, після введення логіну та пароля, вам буде запропоновано код активації, який буде надісланий на вашу електронну адресу. Таким чином, навіть якщо ви втратите інформацію про вхід, порушник не зможе отримати доступ до вашого облікового запису.

Мені це потрібно? У моєму акаунті Мерканді немає нічого цікавого
Багато людей вводять в оману, що злочинці не будуть зацікавлені в їхніх рахунках. Це не вірно з двох причин:

  1. Якщо ви торговець, ваш обліковий запис може містити конфіденційні дані, такі як дані клієнтів та транзакцій. Ці дані можуть скористатися злочинцем для складання подальшої атаки чи шантажу. Зауважте, що діючі норми GDPR також вимагають від кожної компанії захищати ці дані найкращим чином.
  2. Ваш рахунок можна використовувати для скоординованої атаки на інших людей. Злочинець у вашому обліковому записі може відправляти інформацію та повідомлення вашим клієнтам від вашого імені. Таким чином, він може, наприклад, опублікувати пропозиції, а потім попросити зацікавлених осіб сплатити замовлення на наданий ним рахунок. Навіть якщо ви не обманюєте людей таким чином, ви втрачаєте імідж своєї компанії і можете спричинити проблеми із законом, адже поки справа не буде закрита, ви є людиною, яка обдурила гроші у клієнтів.

Мої дані були вкрадені, що мені робити?
Негайно повідомте про проблему в службі обслуговування клієнтів Merkandi, змініть пароль свого облікового запису Merkandi та переконайтесь, що в налаштуваннях облікового запису не змінено вашу електронну адресу. Якщо ви користуєтесь паролем для доступу до Merkandi і в інших місцях - змініть його в інших місцях.

Важлива примітка
Вхід з двофакторною аутентифікацією не захищає систему як додатковий рівень безпеки, що підвищує безпеку, але не гарантує 100% безпеку. Хакерам набагато складніше вкрасти дані вашого облікового запису, але є методи фішингу, де також вкрадений код підтвердження, тому завжди потрібно перевіряти сайти, до яких ми підключаємось, щоб перевірити, чи є фішинг.


Команда Merkandi постійно працює над захистом даних та облікових записів користувачів, впроваджуючи нові функції.

Пропонування найвищого рівня обслуговування клієнтів - дуже хороша ділова практика, особливо для продавців. Однією з найпоширеніших помилок в оптовій галузі є нехтування реакцією на повідомлення, отримані від покупців / продавців.
Merkandi - це міжнародна платформа, на якій ми робимо великий акцент на належних контактах та ділових відносинах між користувачами. Щоб забезпечити високий рівень обслуговування, ми дбаємо про показники та статистику відповідей на повідомлення. Тому ви можете отримувати сповіщення від нас, якщо на вашій панелі є повідомлення без відповіді.


Чому ми це робимо?

  • Повідомляти вас про непрочитані повідомлення - іноді трапляється, що повідомлення є спамом, їх не помічають, і ви цього не помітите. Ми впевнені, що жодне повідомлення не уникне вас.
  • Навчити вас про добрі ділові практики - багато людей не знають, що не реагування на повідомлення може мати негативний вплив на їхній бізнес. Ми намагаємось пояснити, чому відповідь на повідомлення настільки важлива.
  • Щоб збільшити продажі - якщо ви сьогодні не відповідете, користувач може не зацікавитись вашою пропозицією через тиждень. Вам потрібно обслуговувати всіх, щоб максимізувати продажі.

Чому це важливо?
Уявіть, що працює в магазині. Клієнт входить до нього і задає питання. У скільки випадків ви стикалися з ситуацією, коли продавець робить вигляд, що не бачить покупця? Ми не стикалися з такою ситуацією, тож чому вона має бути різною в електронній комерції?
Як ми згадували раніше, якщо клієнт не отримає відповіді сьогодні, то наступного разу він може взагалі не писати. Тому краще написати «Мені не цікаво», «Ні, дякую» тощо, ніж нічого не писати назад. Така коротка інформація займе у вас кілька секунд, але це не відштовхне клієнта, як немає відповіді.
 

Чи можемо ми вимагати відповіді?
Ми не можемо, тому що наша мета - донести до відома користувачів та збільшити кількість відповідей. Ми не можемо змусити вас відповісти, але ми завжди зв’яжемося з вами за повідомленнями без відповіді. Якщо ми не отримаємо від вас відповіді, ми запропонуємо вам зв’язатися з нами. Якщо ми не отримаємо від вас відповіді протягом двох тижнів, ми залишаємо за собою право відключити опцію продавця у вашому обліковому записі

Погрози в Інтернеті стають все більш поширеними, а фішинг-афери стають розумнішими. Однак ви можете значно підвищити свою безпеку в Інтернеті за допомогою кількох основних правил:

  • Merkandi ніколи не запитує пароль для облікового запису користувача на платформі або будь-який інший пароль для електронної пошти чи будь-яких інших послуг;
  • Завжди переконайтеся, що ви входите в домен merkandi (merkandi.com, merkandi.de, merkandi.fr) і що сторінка входу захищена сертифікатом;
  • Завжди переконайтеся, що отримане вами повідомлення було надіслано з правильного домену merkandi (merkandi.com, merkandi.de, merkandi.fr тощо). Ми ніколи не надсилаємо повідомлення з інших адрес;
  • У разі сумнівів щодо достовірності отриманого повідомлення негайно зверніться до нашого відділу обслуговування клієнтів. Якщо можливо, надішліть нам отримане повідомлення на електронну адресу contact@merkandi.com для підтвердження.
  • Якщо ви стаєте жертвою фішингу, будь ласка, негайно повідомте про це нашій команді.

Що таке фішинг і як він працює?
Фішинг - це спроба вкрасти чиїсь дані, в яких злочинець видає себе за компанію чи іншу особу. У таких ситуаціях надіслані повідомлення зазвичай містять інформацію про блокування облікового запису, деактивацію деяких функцій, несплату замовлення тощо та посилання на виконання запитуваної дії. Це посилання зазвичай призводить до сторінки, яка є ідентичною оригіналу, але насправді є лише її копією за зовсім іншою адресою. Цей сайт зазвичай вимагає від нас увійти, після чого дані надходять до імперсонатора. Приклад такої сторінки наведено нижче:

Як запобігти цьому?
Перевірте домен. Якщо домен відрізняється від доменів Merkandi (merkandi.pl, merkandi.com, merkandi.fr, merkandi.com тощо), не ввійдіть у систему!
Перевірте, чи з'єднання на сайті зашифровано - на лівій стороні адреси URL має бути замок з дійсним сертифікатом. Якщо ваш веб-переглядач повідомляє, що сайт не захищений - не входите!
 
Я вказав дані про вхід на підроблений веб-сайт, що мені робити?
  • Повідомте негайно нашу службу підтримки клієнтів про допомогу. У той же час ми рекомендуємо зробити наступне:
  • Змініть пароль у своєму акаунті Merkandi.
  • Якщо ви використовували той самий пароль на інших порталах чи веб-сайтах, рекомендуємо також змінити його.
  • Вихід із інших сеансів на інших пристроях.

Щоб гарантувати якомога більшу кількість потенційних клієнтів, усі пропозиції, опубліковані на Merkandi, автоматично перекладаються. Операція проста: публікуючи пропозиції, продавець заповнює описи мовами, якими він може це зробити, тоді як для всіх інших мов переклад завершується автоматично протягом 24 годин.

 

Автоматичне скасування перекладу

Ми ввели цю функціональність через численні запити та запитання користувачів. Тому, якщо ви продавець Merkandi і з будь-якої причини не хочете, щоб ваші пропозиції були автоматично опубліковані іншими мовами, зв’яжіться з нашою службою підтримки клієнтів, щоб відключити автоматичний переклад пропозицій. Якщо це лише одна пропозиція, просто виберіть поле редагування у списку пропозицій та видаліть заголовок, опис та теги з мови, яку потрібно видалити. Після збереження змін автоматичний переклад буде скасовано.

 

Переваги автоматичного перекладу пропозицій

З часом торгівля стає простішою. Торгівля з іншими країнами, особливо в межах Європейського Союзу, стала надзвичайно простою. Тому, щоб задовольнити покупців, які шукають товари незалежно від країни походження, та підтримати продавців, які шукають нові ринки, ми створили функцію автоматичного перекладу пропозицій. Пропозиції перекладаються за допомогою таких інструментів, як Google Translate, Яндекс та DeepL, щоб гарантувати найкращу якість та найкращі результати.

Вам потрібна допомога?

Бесплатный NEWSLETTER Merkandi

Ежедневные уведомления о новых продуктах и новостях на сайте Merkandi.

Підписуючись на нашу розсилку, ви погоджуєтесь на обробку персональних даних у маркетингових цілях.