FLASH SALEFLASH SALE
-20%
На 1 рік РЕЄСТРАЦІЯ та ПОДОВЖЕННЯ
акції не можна поєднувати
20 Кількість решти пакетів

Кращі пропозиції оптові з 150 країн

Понад 100 000 задоволених користувачів

Пропонує дешевше до 90% від стартової ціни

Прямий контакт з торговими посередниками та оптовими торговцями

Чи потрібно відповідати на повідомлення на сайті?

Пропонування найвищого рівня обслуговування клієнтів - дуже хороша ділова практика, особливо для продавців. Однією з найпоширеніших помилок в оптовій галузі є нехтування реакцією на повідомлення, отримані від покупців / продавців.
Merkandi - це міжнародна платформа, на якій ми робимо великий акцент на належних контактах та ділових відносинах між користувачами. Щоб забезпечити високий рівень обслуговування, ми дбаємо про показники та статистику відповідей на повідомлення. Тому ви можете отримувати сповіщення від нас, якщо на вашій панелі є повідомлення без відповіді.


Чому ми це робимо?

  • Повідомляти вас про непрочитані повідомлення - іноді трапляється, що повідомлення є спамом, їх не помічають, і ви цього не помітите. Ми впевнені, що жодне повідомлення не уникне вас.
  • Навчити вас про добрі ділові практики - багато людей не знають, що не реагування на повідомлення може мати негативний вплив на їхній бізнес. Ми намагаємось пояснити, чому відповідь на повідомлення настільки важлива.
  • Щоб збільшити продажі - якщо ви сьогодні не відповідете, користувач може не зацікавитись вашою пропозицією через тиждень. Вам потрібно обслуговувати всіх, щоб максимізувати продажі.

Чому це важливо?
Уявіть, що працює в магазині. Клієнт входить до нього і задає питання. У скільки випадків ви стикалися з ситуацією, коли продавець робить вигляд, що не бачить покупця? Ми не стикалися з такою ситуацією, тож чому вона має бути різною в електронній комерції?
Як ми згадували раніше, якщо клієнт не отримає відповіді сьогодні, то наступного разу він може взагалі не писати. Тому краще написати «Мені не цікаво», «Ні, дякую» тощо, ніж нічого не писати назад. Така коротка інформація займе у вас кілька секунд, але це не відштовхне клієнта, як немає відповіді.
 

Чи можемо ми вимагати відповіді?
Ми не можемо, тому що наша мета - донести до відома користувачів та збільшити кількість відповідей. Ми не можемо змусити вас відповісти, але ми завжди зв’яжемося з вами за повідомленнями без відповіді. Якщо ми не отримаємо від вас відповіді, ми запропонуємо вам зв’язатися з нами. Якщо ми не отримаємо від вас відповіді протягом двох тижнів, ми залишаємо за собою право відключити опцію продавця у вашому обліковому записі

Вам потрібна допомога?

Бесплатный NEWSLETTER Merkandi

Ежедневные уведомления о новых продуктах и новостях на сайте Merkandi.