Погрози в Інтернеті стають все більш поширеними, а фішинг-афери стають розумнішими. Однак ви можете значно підвищити свою безпеку в Інтернеті за допомогою кількох основних правил:
- Merkandi ніколи не запитує пароль для облікового запису користувача на платформі або будь-який інший пароль для електронної пошти чи будь-яких інших послуг;
- Завжди переконайтеся, що ви входите в домен merkandi (merkandi.com, merkandi.de, merkandi.fr) і що сторінка входу захищена сертифікатом;
- Завжди переконайтеся, що отримане вами повідомлення було надіслано з правильного домену merkandi (merkandi.com, merkandi.de, merkandi.fr тощо). Ми ніколи не надсилаємо повідомлення з інших адрес;
- У разі сумнівів щодо достовірності отриманого повідомлення негайно зверніться до нашого відділу обслуговування клієнтів. Якщо можливо, надішліть нам отримане повідомлення на електронну адресу contact@merkandi.com для підтвердження.
- Якщо ви стаєте жертвою фішингу, будь ласка, негайно повідомте про це нашій команді.
Що таке фішинг і як він працює?
Фішинг - це спроба вкрасти чиїсь дані, в яких злочинець видає себе за компанію чи іншу особу. У таких ситуаціях надіслані повідомлення зазвичай містять інформацію про блокування облікового запису, деактивацію деяких функцій, несплату замовлення тощо та посилання на виконання запитуваної дії. Це посилання зазвичай призводить до сторінки, яка є ідентичною оригіналу, але насправді є лише її копією за зовсім іншою адресою. Цей сайт зазвичай вимагає від нас увійти, після чого дані надходять до імперсонатора. Приклад такої сторінки наведено нижче:
- Повідомте негайно нашу службу підтримки клієнтів про допомогу. У той же час ми рекомендуємо зробити наступне:
- Змініть пароль у своєму акаунті Merkandi.
- Якщо ви використовували той самий пароль на інших порталах чи веб-сайтах, рекомендуємо також змінити його.
- Вихід із інших сеансів на інших пристроях.