FLASH SALEFLASH SALE
-20%
На 1 рік РЕЄСТРАЦІЯ та ПОДОВЖЕННЯ
акції не можна поєднувати
20 Кількість решти пакетів

Кращі пропозиції оптові з 150 країн

Понад 100 000 задоволених користувачів

Пропонує дешевше до 90% від стартової ціни

Прямий контакт з торговими посередниками та оптовими торговцями

Системний коментар на Мерканді

Коментарі на платформі покупці видають продавцям. Залежно від їх типу та кількості вони можуть викликати довіру до вашої компанії та збільшити продажі чи стримувати ваших потенційних клієнтів. Як працює система коментарів щодо Мерканді? Нижче ви знайдете практичні поради.

Як працюють коментарі щодо Merkandi?
Кожен покупець має право зробити один коментар до однієї транзакції, якщо минуло не більше 2 місяців з моменту виставлення рахунку-фактури продавцем. Коментар може бути одного з трьох типів - позитивний, нейтральний чи негативний. У випадку з першими двома публікація негайно, і оптовий продавець отримує повідомлення про новий коментар, опублікований у своєму профілі. У разі негативу він надсилається нашій команді. Якщо він правильно сформульований, і ми підтверджуємо, що це стосується транзакції, ми переміщуємо його до черги публікацій, що очікують на розгляд, і продавцеві надсилається системне повідомлення. З цього моменту кожен оптовий продавець отримує 7 днів, щоб пояснити питання з покупцем або повідомити нам, що операція не відбулася. Якщо протягом цього часу покупець бажає його вилучити або ми не можемо отримати докази транзакції після повідомлення про її відсутність оптовим продавцем - ми видаляємо це та інформуємо обидві сторони. В іншому випадку він публікується через 7 днів, і оптовий торговець отримує повідомлення.
Другий елемент системи коментарів - оцінка продавця за 4 категоріями:
- відповідність товару опису
- контакт з продавцем
- час виконання договору
- вартість доставки
Кожну з цих категорій можна оцінити від 1 до 5 зірок. Середня оцінка всіх коментаторів потім усереднюється та відображається у профілі продавця.

Чи можна видалити негативний коментар зі свого профілю?
Будь-який коментар може бути видалений, якщо покупець повідомить нам про те, що спір вирішено і розробив рішення з оптовим продавцем. У виправданих випадках ми видаляємо коментарі, коли транзакція не відбулася. В інших випадках ми не опосередковуємо суперечки щодо коментарів. Кожен покупець має можливість надати негативний коментар, і оптовий продавець, за вказаними винятками, не має права вимагати його вилучення.

 

Піклуватися про репутацію та уникати негативних коментарів
Негативні коментарі, безперечно, негативно впливають на продажі та довіру клієнтів. Тому ми рекомендуємо, щоб кожен оптовий продавець отримував позитивні коментарі з першого дня. Для таких порад є кілька причин:
- позитивні коментарі підвищують довіру до продавця
- якщо отримано негативний коментар, позитивні коментарі знижують його силу та допомагають підтримувати свою репутацію на високому рівні
- велика кількість позитивних коментарів породжує більш високі продажі.

Як заохотити покупців робити коментарі?
Нікого не потрібно заохочувати публікувати негативні коментарі, але у випадку позитивного досвіду покупці не так готові ділитися своєю думкою. Тому ми рекомендуємо кілька методів отримання позитивних думок, які відомі і перевірені нашими оптовими торговцями:
- знижка на замовлення чи інше замовлення
- безоплатно додані до договору у рамках публікації коментарів
- пропонувати товари більш високої якості як компенсацію думки

Що робити, якщо покупець опублікує нечесний коментар?
Якщо з якоїсь причини коментар є несправедливим та неправдивим, кожен продавець має можливість відповісти на нього. У цьому випадку до коментаря також додасться відповідь у профілі, яка дозволить потенційним покупцям дізнатися думку обох сторін щодо угоди та дасть їм можливість захиститися від шахрайських покупців.

Є ще одна важлива річ, яку варто згадати. Merkandi - це платформа, яка працює у багатьох різних країнах та мовах. Якщо ви отримаєте коментар незалежно від мови його публікації, наші фахівці перекладуть його на всі інші доступні мови. Таким чином, отримуючи позитивну думку в одній версії, оптовик отримує позитивні коментарі в кожній доступній версії. Звичайно, те саме стосується негативних та нейтральних коментарів.

Ми рекомендуємо всім скористатися системою коментарів, щоб винагородити оптовиків за їхні професійні операції та попередити інших про недобросовісних підрядників. Як коментарі, так і оцінка продажів у випадку обслуговування клієнтів завжди приносять позитивні наслідки для обох сторін угоди.

 

Мене обдурили, чи можу я зробити щось інше, ніж опублікувати негативний коментар?
Завдяки тому, що ми перевіряємо своїх продавців, перевіряємо справжність товару та надаємо можливість користувачам розміщувати коментарі, ми значно підвищуємо безпеку транзакцій на нашій платформі. Однак існують ситуації, коли продавці з різних причин не виконують умови договору. У цьому випадку першим кроком, який повинен зробити покупець, є публікація негативного коментаря у профілі продавця - цього, як правило, достатньо для успішного завершення транзакції.


Якщо коментар не приніс очікуваного результату, покупець повинен повідомити про це до місцевого відділення поліції. Варто мати набір документів, що підтверджують усі етапи угоди. Більше інформації з цього приводу можна знайти в нашому посібнику з передового досвіду здійснення операцій.


Через те, що ми не здійснюємо посередництво в операціях між користувачами, всі дії з нашого боку щодо вирішення суперечки можуть бути вжиті лише після отримання підтвердження про подання повідомлення в поліцію, про що слід вимагати при наданні показань.

Вам потрібна допомога?

Бесплатный NEWSLETTER Merkandi

Ежедневные уведомления о новых продуктах и новостях на сайте Merkandi.