Усі учасники торгової платформи Merkandi можуть розраховувати на професійну допомогу нашої команди обслуговування клієнтів. Якщо у вас є якісь запитання чи сумніви щодо Merkandi, будь ласка, не соромтеся зв’язуватися з нами. Ми пропонуємо Вам три основні форми спілкування з нами:
- по телефону
- Skype
- електронною поштою.
Звичайно, ми пропонуємо Вам повну підтримку на всіх мовах, перелічених у контактному розділі нашого веб-сайту. Наша команда обслуговування клієнтів до ваших послуг з понеділка по п’ятницю, з 8:00 до 16:00 за морским часом.
Ми робимо все можливе, щоб якомога швидше відповісти на всі Ваші запитання щодо електронної пошти. На будь-які електронні листи, надіслані нам у неробочий час, у більшості випадків відповідають наступного робочого дня.
Тільки не забувайте, що члени нашої команди обслуговування клієнтів беруть вихідні або їдуть у відпустку, як і ви. У цьому випадку Ви завжди отримуватимете автоматичний відповідь про це з інформацією про те, коли певна особа повернеться в офіс. Ви також можете зв’язатися з нами іншою мовою.
Ми також намагаємось передзвонити тим членам, які намагались зателефонувати нам поза робочим часом.
Нарешті, якщо наш офіс буде закритий з якихось причин, Ви завжди знайдете цю інформацію в контактному розділі нашого веб-сайту. Ми завжди перелічуємо це оголошення заздалегідь і завжди інформуємо Вас, чому наш офіс закритий, і коли команда обслуговування клієнтів повернеться в офіс.