Оптовики, виробники та дистриб’ютори, які шукають нові ринки для своєї продукції, можуть розмістити їх у списку Merkandi після придбання членства PREMIUM та проходження процедури перевірки. Однак, щоб отримати максимальну віддачу від облікового запису Merkandi, вони повинні дотримуватися порад, наведених нижче.
1. Заповніть свій профіль і підтримуйте його в актуальному стані - профіль вашої компанії на Merkandi доступний для кожного покупця на платформі, тому ви повинні надавати їм всю важливу інформацію про ваші оптові продажі та продукти, які ви пропонуєте для продаж. Загалом, тримайте свою контактну інформацію в актуальному стані, щоб уникнути проблем із зв’язком з вами. Для цього просто додайте номери телефонів, адреси електронної пошти, імена та прізвища та мови спілкування з представниками вашого відділу продажів. Далі – це фізична адреса ваших об’єктів, як-от виставковий зал або склад, і URL-адреса вашого веб-сайту. Ще одна важлива інформація – це способи оплати та варіанти доставки, які можна знайти в розділі «Дані оптового продавця» вашого облікового запису. Виберіть варіанти оплати та способи доставки, доступні для покупців, і для отримання детальної інформації про них скористайтеся текстовими полями під назвою «Додаткові Нарешті, рекомендується описати вашу компанію та продукти, які ви продаєте.
2. Регулярно складайте список нових пропозицій, оновлюйте попередні - настійно рекомендується створювати список пропозицій якомога частіше. Чим більше пропозицій ви перерахуєте, тим більше покупців звернеться до вас. Крім того, кожна ваша пропозиція надсилається в нашому щоденному інформаційному бюлетені з найновішими продуктами, тож чим регулярнішими ви будете, тим більшим буде охоплення ваших пропозицій. Також не забувайте про свої попередні пропозиції та оновлюйте їх щоразу, коли щось змінюється (тобто ціна, варіанти оплати чи мінімум для покупки).
3. Підготуйте гарні описи, додайте зображення - перш ніж покупець відвідає ваш профіль, він напевно перегляне деякі ваші пропозиції. Через це вам слід витратити час, щоб створити хороший і надійний опис свого продукту. Введіть всю важливу інформацію про оптовий лот і не бійтеся згадати деякі недоліки. Зрештою, крім покупців нових товарів, є ще й покупці, які шукають вживані, відремонтовані, неперевірені чи навіть пошкоджені товари. Також уникайте загальних тверджень як у назві, так і в описі вашої пропозиції. Будьте конкретними та достовірними, описуючи продукти, використовуйте назви брендів або моделей, надавайте покупцям основні характеристики вашого товару на продаж, вказуйте кожну важливу інформацію (наприклад, відсутні коробки, подряпини або вм’ятини). У гарній назві та описі також має бути вказано тип запасу для продажу, наприклад ліквідаційний запас, надлишковий запас, продукція колишнього лізингу тощо. Ще одна важлива річ — завантажувати автентичні зображення оптової партії, коли це можливо. Автентичні фотографії не тільки виглядають краще, але й доводять, що ви дійсно володієте акцією, а це дуже важливий факт для більшості покупців.
4. Додайте свої пропозиції іншими мовами. Якщо ви знаєте будь-які інші мови, які підтримуються в Merkandi, вам слід перекласти свої пропозиції на ці мови. Це значно збільшить кількість потенційних покупців вашої продукції. Якщо ви не знаєте іншої мови, яка використовується в Merkandi, ви можете спробувати перекласти свої пропозиції за допомогою Google, Yandex, Bing або Yahoo.