FLASH SALEFLASH SALE
-20%
Для щорічної РЕЄСТРАЦІЇ
акції не можна поєднувати
19 Кількість решти пакетів
Платформа №1 на ринку
Платформа
№1 на ринку

Довідка та поради

Популярні теми

Оптовики, виробники та дистриб’ютори, які шукають нові ринки для своєї продукції, можуть розмістити їх у списку Merkandi після придбання членства PREMIUM та проходження процедури перевірки. Однак, щоб отримати максимальну віддачу від облікового запису Merkandi, вони повинні дотримуватися порад, наведених нижче.

1. Заповніть свій профіль і підтримуйте його в актуальному стані - профіль вашої компанії на Merkandi доступний для кожного покупця на платформі, тому ви повинні надавати їм всю важливу інформацію про ваші оптові продажі та продукти, які ви пропонуєте для продаж. Загалом, тримайте свою контактну інформацію в актуальному стані, щоб уникнути проблем із зв’язком з вами. Для цього просто додайте номери телефонів, адреси електронної пошти, імена та прізвища та мови спілкування з представниками вашого відділу продажів. Далі – це фізична адреса ваших об’єктів, як-от виставковий зал або склад, і URL-адреса вашого веб-сайту. Ще одна важлива інформація – це способи оплати та варіанти доставки, які можна знайти в розділі «Дані оптового продавця» вашого облікового запису. Виберіть варіанти оплати та способи доставки, доступні для покупців, і для отримання детальної інформації про них скористайтеся текстовими полями під назвою «Додаткові Нарешті, рекомендується описати вашу компанію та продукти, які ви продаєте.

2. Регулярно складайте список нових пропозицій, оновлюйте попередні - настійно рекомендується створювати список пропозицій якомога частіше. Чим більше пропозицій ви перерахуєте, тим більше покупців звернеться до вас. Крім того, кожна ваша пропозиція надсилається в нашому щоденному інформаційному бюлетені з найновішими продуктами, тож чим регулярнішими ви будете, тим більшим буде охоплення ваших пропозицій. Також не забувайте про свої попередні пропозиції та оновлюйте їх щоразу, коли щось змінюється (тобто ціна, варіанти оплати чи мінімум для покупки).

3. Підготуйте гарні описи, додайте зображення - перш ніж покупець відвідає ваш профіль, він напевно перегляне деякі ваші пропозиції. Через це вам слід витратити час, щоб створити хороший і надійний опис свого продукту. Введіть всю важливу інформацію про оптовий лот і не бійтеся згадати деякі недоліки. Зрештою, крім покупців нових товарів, є ще й покупці, які шукають вживані, відремонтовані, неперевірені чи навіть пошкоджені товари. Також уникайте загальних тверджень як у назві, так і в описі вашої пропозиції. Будьте конкретними та достовірними, описуючи продукти, використовуйте назви брендів або моделей, надавайте покупцям основні характеристики вашого товару на продаж, вказуйте кожну важливу інформацію (наприклад, відсутні коробки, подряпини або вм’ятини). У гарній назві та описі також має бути вказано тип запасу для продажу, наприклад ліквідаційний запас, надлишковий запас, продукція колишнього лізингу тощо. Ще одна важлива річ — завантажувати автентичні зображення оптової партії, коли це можливо. Автентичні фотографії не тільки виглядають краще, але й доводять, що ви дійсно володієте акцією, а це дуже важливий факт для більшості покупців.

4. Додайте свої пропозиції іншими мовами. Якщо ви знаєте будь-які інші мови, які підтримуються в Merkandi, вам слід перекласти свої пропозиції на ці мови. Це значно збільшить кількість потенційних покупців вашої продукції. Якщо ви не знаєте іншої мови, яка використовується в Merkandi, ви можете спробувати перекласти свої пропозиції за допомогою Google, Yandex, Bing або Yahoo.

Щоб додати пропозицію, ви повинні бути ПРЕМІУМ-учасником Merkandi та підтвердити свою компанію у нас. Щоб почати перевірку, просто завантажте необхідні документи в обліковий запис свого користувача або надішліть їх електронною поштою. Як тільки процедура перевірки буде завершена з позитивним результатом, у Вас будуть активовані параметри продажу, і Ви зможете розмістити пропозиції на Merkandi. Будь ласка, пам’ятайте, що це одна з функцій вашого облікового запису, тому, коли термін дії вашого облікового запису користувача закінчиться, ви більше не матимете можливості розміщувати продукти на веб-сайті.

Щоб додати пропозицію: треба увійти в Merkandi, ввести свій аккаунт. В адміністративній панелі Ви вибираєте опцію "Мої пропозиції". Вибравши цю опцію в панелі побачимо пропозиції, що були в минулому додані нами, і з правого боку синю кнопку "Додати пропозицію". Сам процес додавання пропозиції складається з 5 послідовних кроків:

1. Крок — Основні дані;

2. Крок - Опис продукту;

3. Крок - Доставка та оплата;

4. Крок - Просування;

5. Крок - Підтвердження.

1. Заповнюємо форму, щоб вказати якомога більше інформації про продукт, наприклад, вибираємо категорію та підкатегорію, до якої належить наш товар і вибираємо групу товарів (А, В, С – Ware), а також країну походження (країна, в якій знаходиться пропонований товар).

Потім заповнюємо специфікацію продукту, значить доступну кількість, мінімальне замовлення, упаковка, в якій продається продукт, ціна, визначення приблизительныого терміну дії пропозиції, наприклад, ця пропозиція діє протягом 30 днів або пропозиція діє до... Після цього часу пропозиція змінює статус на архівну і не з'являється в списку пропозицій. Для полегшення потенційним клієнтам пошуку пропозицій, важливо, щоб продавець розмістив як можна детальніше всі інформації, враховуючи всі поля позначені *, що означає, що вони є обов'язковими для заповнення.

2. У цій частині додавання оголошень в першу чергу відзначаємо мови, на яких ми хочемо публікувати наші пропозиції. Ми можемо вибрати серед 9 мов. Пам'ятайте, що вибираючи, наприклад версію польську, німецьку і англійську вводите назву пропозиції, зміст тексту ітд. на мовах, відповідних обраним Вами мовних версій, тобто польською, німецькою та англійською мовами.

Важливо також, щоб в описах і на фотографіях не показувалася контактна інформація (така, як номер телефону, адреса електронної пошти, веб-сайт, логотип компанії). В описі продукту вводимо ключові слова, що описують наш товар. Додаючи фотографії, ми пам'ятаємо, що завантажений першим файл являє собою основне зображення, а також маємо на увазі, що додавання декількох фотографій у великому форматі підвищить привабливість нашої пропозиції, яка, в свою чергу буде відображатися у великій кількості відгуків! До опису товару можна також додати 1 Додаток - це може бути, наприклад, таблиця з переліком нашої продукції, ціноутворення і т. д. (дозволений формат PDF, DOC, XLS, XDoc, TXT, JPG, JPEG, GIF, PNG. Макс . розмір 3 МБ).

3. У наступному, 3 етапі додавання пропозиції вказуємо інформацію про методи доставки товарів, пропонованих нами (самовивіз, доставка а межах області/країни, доставка закордон) і методи оплати, які приймаємо (банківський переказ, готівкою, онлайн оплати). Ці поля не є обов'язковими, але пам'ятайте, що більш детальна інформація про продукти, що пропонуються нами, в тому числі інформація про доставку та оплату, а також якісні фотографії, сприяє зростанню інтересу до наших пропозицій.

4. Тут бажаючі можуть вибирати з різних форм просування пропозиції:

  • Найбільш цікава пропозиція тижня,

  • Top пропозиції на Merkandi,
  • Виділення пропозиції в списку Merkandi,

  • Топ пропозиції у вибраній категорії,

  • Виділення пропозиції в цій категорії.

Вказана вартість просування стосується однієї з мовних версій. Просування оголошень не є обов'язковим, але ми рекомендуємо користуватися ним, так як це означає, що пропозиція буде виділятися від інших в списку.

5.П'ятий крок – підтвердження відповідності даних, введених нами і схвалення кнопкою «Розмістити» / «Опублікувати», що одночасно означає розміщення пропозиції на сайті Merkandi. Коли ми вибрали опцію просування пропозиції ми будемо поінформовані про те, що просування пропозиції будє включено тільки після оплати послуг.

Платформа Merkandi пропонує вам можливість публікувати необмежену кількість пропозицій. Включення ваших пропозицій пропонує потенційним клієнтам можливість ознайомитися з вашим асортиментом запасів та окремими продуктами та умовами придбання. Словом, додавання пропозицій - це форма реклами: фото та опис пропозиції можуть з’являтися на веб-сайтах Merkandi у всіх її мовних версіях (потрібно буде їх перекласти) та викликати інтерес не лише наших користувачів, а й навіть людей, яких ще немає, але які завітали на веб-сайт Merkandi в пошуках певного виду товарів. Щоб ще більше збільшити ймовірність того, що ваша пропозиція буде викликати більший інтерес, після придбання обраної форми просування вона буде відповідним чином виділена на сайті. У зв'язку з цим ви можете обрати одну з таких форм просування:

  • Хіт тижня на Мерканді - за нашим аналізом, це найефективніша реклама на Мерканді, що відображається у великому форматі на домашній сторінці протягом 7 днів.
  • Топ-пропозиція у вибраній категорії - форма розрізнення пропозиції (що обертається) на сторінці своєї категорії (пропозиція завжди з’являється перед переліком інших оголошень) протягом 7 днів.
  • Розрізнення у вибраній категорії - дозволяє виділити ваші у верхній частині пропозицій у вибраній категорії протягом 7 днів.
  • Відмінність на Мерканді - форма реклами, яка відрізняє жовті пропозиції в тій чи іншій категорії. Активний протягом 7 днів.

 
Крім того, на платформі Merkandi ми пропонуємо три рекламні пакети, які дозволяють значно заощадити час та гроші:

  • Пакет MINI - включає розмежування про Мерканді та відмінність у вибраній категорії. Вибравши цей варіант, ви економите 10%.
  • Пакет MIDI - включає відмінність про Merkandi та топ-топ-пропозиції у вибраній категорії. Вибравши цей варіант, ви економите 20%. Це також пакет, який найбільше обирають наші клієнти.
  • Пакет MAXI - включає в себе HIT тижня на Merkandi, відзнаку на Merkandi та найкращу пропозицію у вибраній категорії. Вибравши цей варіант, ви економите до 30%.

Пропоновані пакети діють протягом того ж періоду, що окремі акції, придбані окремо для кожної пропозиції.

Але це ще не все. Промо-пакети заощаджують до 30%, а заощаджені таким чином гроші можна додатково збільшити ще на 30%, оплачуючи очки. Щоб дізнатися більше, відвідайте: Найчастіші запитання - Що таке точки Merkandi та для чого вони потрібні?

Як відомо, Merkandi - це багатомовна торгова платформа. Кожен оптовий продавець може перерахувати свої пропозиції на всіх мовних версіях Merkandi, але для цього йому спочатку потрібно перекласти їх. Якщо пропозиція не буде перекладена на мову, що відповідає певній мовній версії Merkandi, вона буде заблокована (докладніше про блокування пропозицій: натисніть тут).


Якість та зручність використання кожної з мовних версій Merkandi, включаючи відповідність мовам, є для нас найважливішими речами. Зрештою, якщо покупець відвідує англомовну версію платформи, він або вона очікує, що всі пропозиції будуть англійською мовою. Очевидно, це стосується всіх інших мовних версій Merkandi.

Одним з правил додавання пропозиції є необхідність перевести зміст на мову, яка відповідає мовної версії (докладніше).

Переклад сумісно з версією мови має важливе значення - дозволяє щоб оферта стала видима в цій версії Merkandi. Пропозиція на кожній мові дозволить оптовикові, досягти більш широкої аудиторії.

Якщо ви не знаєте, який-небудь з мов ви можете використовувати інструменти доступні в мережі - перекладачі online.

Дуже часто описи зроблені перекладачами вводять в оману і є нечіткими, що може відштовхнути потенційного покупця. Тому, якщо ви вже використовуєте перекладачі пам'ятаєте:

  1. переконайтеся, що в оригіналі не з'являються помилки, такі як друкарські помилки - перекладач не міг би перевести ці слова;

  2. текст, підготовлений для такого перекладу, повинен містити якомога менше власних імен / назв, повинен бути написаний простою мовою, без складних речень;

  3. перевірити, що у відповідних місцях знаходиться пробіл якщо слова з'єднані перекладач може їх не перевести;

  4. уникайте скорочень і абревіатур;

  • перекладачі кращі справляються з перекладом з англійської мови на будь-яку іншу мову, так що варто спробувати підготувати зміст речення англійською мовою.

Багато хто з нас хочуть швидко перевести пропозицію і одразу переводять текст. Тим не менш, переклад буде більш ретельним, коли крім додержання вказаних вище принципів ми буде перекладати речення за реченням, особливо для довгих описів.

Для зручності, ми рекомендуємо вам скористатися наступними перекладачами:

  1. Translator Google: https://translate.google.com/

  2. Translator Bing: https://www.bing.com/translator/

  3. Translator Yandex: https://translate.yandex.com/ 

Може статися що в ситуації, коли ми входимо на сайт, ми помічаємо, що деякі або всі наші пропозиції мають статус: Заблоковані / Відхилені. Відразу виникає питання, чому мою пропозицію заблоковано?

Ось 3 основні причини:

1. У зміст пропозиції були включені контактні дані - згідно з правилами додавання пропозицій, у змісті, фотографіях, а також у додатках забороняється розміщувати контактну інформацію та назву компанії, а також надавати особисту інформацію та інші дані. Крім того, не можна ставити на фотографії водяні знаки, які містять інформацію про компанії. Такі дії суперечать нашим принципам.

2. Пропозиція не була переведена - існує можливість розміщення оголошень в усіх доступних мовних версіях нашої платформи. Проте, необхідно перевести зміст відповідно до обраної мовної версії.

3. Пропозиція є дублікатом попереднього - забороняється розміщувати дублікати оголошень. Кожне повинне мати унікальну назву і опис. Як дублікат вважається пропозиція, де змінюється незначна кількість слів в тексті, наприклад, додаючи до назви номер або в описі з'являється кілька нічого не заявляючіх слів. Таке діяння вважається незаконним.

Будь ласка, зверніть увагу, що дубльовані пропозиції будуть негайно заблоковані. Проте, ми дуже часто зв'язуємося з кожним користувачем, повідомивши його про помилку при додаванні оголошення та пропонуємо оптимальні рішення. Майте на увазі, що строгий підхід до предмета пропозицій не в наших інтересах - це необхідність з-за внутрішніх і зовнішніх факторів. На Мерканді дуже важливим є зручність і принцип простоти у використанні нашої платформи. Чим більше комфортно буде покупцям, тим більше товарів продаватимуть учасники Мерканді.

Загальна інформація:

1. Варіанти продажу надаються лише ПРЕМІУМ-користувачам, які боржники або представляють зареєстрований бізнес і надішлють нам документи своїх компаній для процедури перевірки. Опції продажу активуються після перевірки копій свідоцтва платника ПДВ (або іншого свідоцтва платника ПДВ, якщо ви не зареєстровані платником ПДВ) та свідоцтва про реєстрацію підприємства.

2. Опції продажу дозволяють користувачам PREMIUM розміщувати свої товари на Merkandi. Доступ до опцій продажу є додатковою функцією облікового запису PREMIUM, і він закінчиться в день закінчення терміну дії облікового запису PREMIUM.

3. Відповідно до § 2 пункту 5 прийнятих Умов та положень претензії щодо активації опцій продавця виключаються. Merkandi залишає за собою право виключити користувача під час реєстрації та в будь-який час під час підписки, особливо з міркувань безпеки та, наприклад, без пояснення причини.

1. У змісті пропозиції, а також на фотографіях і в додатках не можуть бути представлені контактні дані або назва компанії. Також забороняється розміщувати особисті дані та інші дані дозволяють знайти компанію у мережі. Ми також не визнаємо водяні знаки на фотографії, які містять якусь інформацію про компанію.

2.Ми приймаємо тільки оптові пропозиції на товари з кінців серії, ліквідації підприємства, судового конфіскату, надлишки, стоку і т. д. Ми залишаємо за собою право видалити роздрібні пропозиції без попереднього повідомлення.

3. Ми не дозволяємо розміщувати пропозицій прямого імпорту товарів з країн Азії. Ми залишаємо за собою право видаляти подібні пропозиції без попереднього повідомлення.

4. Товарні групи А-Ware B-Ware, З-Ware, Retour-Ware слід вказувати тільки на основі опису доступного на сайті Merkandi: https://merkandi.com.ua/info/chto-eto-retour/9

5. Ви можете опублікувати свою пропозицію в кожному з доступних мовних версій Merkandi. У цьому випадку, зміст пропозиції повинен бути перекладенний на всі мови, на яких вона маэ бути представлена.

6. Заборонено розміщувати дубльовані пропозиції. За допомогою дубліката також розуміється, що пропозиція додана заново з тим самим змістом, що і попередня. Такі пропозиції будуть заблоковані. Зміни до пропозицій слід внести, редагуючи їх.

7. Забороняється додавати пропозиції та послуги придбання. Покупка пропозицій може бути опублікована тільки у спеціальному розділі. Такі пропозиції будуть видалені без попереднього повідомлення

8. Публікувати заборонено:

  • Пропозиції, пов'язані з сигаретами, електронними сигаретами та тютюновими виробами 
  •  Пропозиції, пов'язані з продуктами КБР
  • Пропозиції алкоголю
  • Пропозиції щодо харчових продуктів, які є простроченими або непридатними до споживання 
  • Пропозиції на косметичну продукцію, термін придатності якої минув
  • Пропозиції вогнепальної зброї, боєприпасів та холодної зброї

9. Мерканді залишає за собою право виключати або зменшити положення пропозицій, що включають явні помилки мови або слабкі в інформації.

10. Заявка на публікацію пропозиції на платформі Merkandi виключена.

11. Мерканд залишає за собою право усунути пропозиції користувачів та блокувати доступ до рахунку Продавця в будь-який час, не даючи ніяких причин.

У Merkandi наша команда експертів щодня дбає про продаж та популярність ваших пропозицій. Завдяки цьому ваші ставки отримують більше відвідувачів та ще більше охоплення потенційних клієнтів.


Що саме ми робимо, обробляючи ваші ставки?

  • Поліпшення назви та опису - ми покращуємо вміст вашої ставки, щоб вона містила більше ключових слів, щоб покупці могли знайти продукцію, яку вони продають. Ця дія також спрямована на виправлення змісту щодо правопису, граматики, макета тексту тощо.
  • Заповнення товарних знаків - якщо ви продаєте фірмовий товар, поле марки слід заповнити. Таким чином, ваша ставка з’явиться у вашому списку ставок, що містить конкретні фірмові товари, тим самим збільшуючи охоплення.
  • Додати / вдосконалити категорію - Неправильна категорія значно зменшує видимість пропозиції. У разі пропозицій, що містять різні продукти (так звані суміші), додавання їх до багатьох категорій збільшує їх охоплення. Ви можете додати до 3 категорій до кожної пропозиції!
  • Інші незначні виправлення - наприклад, відсутність інформації про бренд, неповна інформація про товар, значні проблеми для покупців.

Вищевказані зміни спрямовані на те, щоб охопити більшість потенційних клієнтів, підвищити довіру до вашого бізнесу за допомогою професійно підібраних пропозицій та зробити продукцію, яку ви пропонуєте ще більш привабливою для відвідувачів.


Як розпізнати рефералів?
У списку пропозицій поруч зі статусом пропозиції (Активна, Заархівована, Чернетка) відображається невелике "М", що означає, що конкретна пропозиція була відредагована в мовній версії цієї сторінки Merkandi, на якій ви зараз перебуваєте. Крім того, якщо ви виберете конкретну пропозицію та переключите окремі переклади, ви побачите відповідне повідомлення для мовних версій, у яких пропозиція була відредагована.


Якщо ви хочете відредагувати пропозицію, оброблену нашою командою, будь ласка, змініть лише найважливіші частини пропозиції, такі як ціна, кількість, термін доставки тощо. - не публікуйте вказаний раніше вміст. Деякі продавці копіюють власний шаблон із помилками під час оновлення вмісту своїх оголошень, що руйнує зусилля та редакційну роботу нашої команди та зменшує обсяг їхніх пропозицій. Будь ласка, довіртесь фахівцям - ми можемо створювати пропозиції, щоб вони швидше генерували продажі.


Моя пропозиція не оброблена - чому?
Наша команда регулярно модерує пропозиції, але через велику кількість оголошень ми не можемо обробити всі пропозиції. Тому трапляється, що конкретна пропозиція була відредагована лише у вибраних мовних версіях. Однак ми докладаємо всіх зусиль для усунення цих недоліків на регулярній основі.


Чи можу я подати запит щодо обробки моєї пропозиції?
Якщо ви надішлете такий запит нашій команді, ми зробимо все можливе, щоб швидко покращити вашу пропозицію. На жаль, ми не можемо гарантувати, що кожна заявка буде позитивно позначена. Однак це не змінює того факту, що ми зробимо все можливе, щоб надійно та професійно обробити ваші пропозиції.

На платформі Merkandi всі продавці мають можливість рекламувати свою пропозицію, щоб вони виділялися серед інших та залучали більше відвідувачів. Детальну інформацію про типи акцій, їх розташування на сайті, зовнішній вигляд та час трансляції можна знайти тут: Як я можу рекламувати свої пропозиції на Merkandi?


Варіанти реклами та пакети просування можна оплатити онлайн, банківським переказом або пунктами. Вибір оплати за балами дає вам дуже важливі переваги:

  • Ви заощаджуєте до 30% при оплаті рекламних варіантів
  • Негайна активація придбаної акції без необхідності пройти весь онлайн-процес оплати

Доступно 4-х бальних пакетів:

  • 50 балів, цим пакетом ви економите 5%
  • 100 балів, цим пакетом ви економите 10%
  • 200 балів, цим пакетом ви економите 20%
  • 400 балів, цим пакетом ви економите 30%

Вартість купівлі очок надається при кожній акції. Крім того, варто згадати два важливі питання, пов'язані з питаннями:

  • Бали не мають терміну придатності. Вони залишаються доступними у вашому обліковому записі без обмежень, навіть якщо ви продовжите свій рахунок після його закінчення.
  • Бали можна використовувати лише для просування пропозицій через окремі варіанти реклами та рекламні пакети, їх не можна використовувати для оплати поновлення рахунку, придбання додаткових послуг тощо.
  • Обміняти бали на готівку неможливо.

Ми радимо вам скористатися очковими пакетами, оскільки вони є найдешевшим, а також найзручнішим способом оплати за просування пропозицій на Merkandi. Вибирайте з розумом - вибирайте в Мерканді пакет очок, з урахуванням ваших потреб!

Який відсоток відповідей?

Відсоток відповідей показує, скільки перших повідомлень від покупців отримали відповідь від продавця. Враховуються лише перші повідомлення в новому потоці. Наступні повідомлення в тій самій розмові не впливають на цей показник.

 

Як розраховується час відповіді?

Середній час відповіді розраховується на основі відповіді продавця на перше повідомлення в потоці. Час враховується 7 днів на тиждень, 24 години на добу. Останнє повідомлення від покупця не враховується, якщо це не його перше повідомлення.

 

Які часові пороги для визначення швидкості відповіді?

Часові пороги публічно видимі в профілі оптовика та такі:

Відповіді швидко - до 6 годин

Відповіді дуже швидко - до 10 годин

Відповіді швидко - до 24 годин

Відповіді повільно - до 48 годин

Відповіді дуже повільно - понад 48 годин

 

За який період розраховується статистика?

Усі коефіцієнти враховуються за останні 30 днів.

 

Як часто оновлюється статистика? 

Дані оновлюються автоматично раз на 24 години. Чому важливо підтримувати 

 

статистику відповідей на високому рівні? 

Підтримка високої статистики відповідей є критично важливою для продавців. Робота над якістю обслуговування формує довіру з покупцями, заохочує їх звертатися до вас і збільшує шанси на завершення угоди. Покупці віддають перевагу роботі з оптовиками, які швидко та регулярно відповідають на повідомлення – важливий елемент у процесі прийняття рішень та успішного продажу.


 

Вам потрібна допомога?

Підпишіться на БЕЗКОШТОВНУ розсилку – будьте в курсі подій!

Не пропустіть щоденну інформацію про нові продукти та новини на Merkandi. Щоб розпочати, отримайте код знижки під час реєстрації.