FLASH SALEFLASH SALE
-20%
На 1 рік РЕЄСТРАЦІЯ та ПОДОВЖЕННЯ
акції не можна поєднувати
18 Кількість решти пакетів

Кращі пропозиції оптові з 150 країн

Понад 100 000 задоволених користувачів

Пропонує дешевше до 90% від стартової ціни

Прямий контакт з торговими посередниками та оптовими торговцями

Довідка та поради

Популярні теми

Оптовики, виробники, дистриб'ютори, які шукають нові ринки для своїх товарів, після реєстрації на платформі Merkandi PREMIUM облікового запису і позитивний перевірки, отримують можливість розміщувати свої пропозиції на товари з розпродажу складських залишків і перевиробництва, торішніх колекцій, аукціонів продажу майна.

Дуже важливим питанням, що має величезний вплив на швидку продаж пропонованих товарів, є спосіб представлення своєї компанії і продукції на платформі Merkandi. Ось кілька порад, які допоможуть продавцям досягти більшого кола потенційних клієнтів, і таким чином, прискорити сам процес продажів:

  1. Правильно створений профіль компанії на платформі Merkandi – варто забезпечити профіль продавця, який бачать покупці увійшли в Merkandi усіма можливими даними. Насамперед, він повинен містити дійсні контактні дані. Бажано, вказати повну адресу, або адресу складу, сайт компанії, крім того дані осіб для контакту - імена, стаціонарні телефони, номери факсів, мобильныхе телефонні, адрес електронної пошти, Skype, а також мову на якому можна розмовляти з постачальником. Також важливі дані про терміни і умови доставки товарів. Серед даних слід зазначити, поряд з корпоративними даними та контактною інформацією також доступні методи оплати та спосіб доставки. Дуже практично буде також додаткової інформації описати в декількох реченнях профіль своєї діяльності, визначити галузі, групи товарів та іншу цінну інформацію, яка може диференціювати компанію від інших підприємств
  2. Регулярне розміщення пропозицій - рекомендується регулярно розміщувати свої оголошення пна Merkandi, у відповідності з встановленими самостійно графіком. Ми повинні пам'ятати, що клієнти, з якими ми працюємо, або найближчим часом ми будемо працювати, високо цінують учасників, які регулярно освіжають свій асортимент. Тут важко визначити межу, але часта присутність на платформі, яка проявляється у вигляді нових оголошень, в результаті дозволяє домогтися збільшення інтересу до наших пропозицій з боку покупців, які, завдяки щоденній розсилці інформуються про нові товари на Merkandi. В залежності від асортименту - нам варто підготувати окремі оголошення для різних товарів, опублікованих в різних розділах/категоріях.
  3. Правильне уявлення товарів в оголошенні - потрібно подбати про докладний опис товарів, які ми продаємо. Доброю практикою є використання описів, які є конкретними, прозорими, вільними від помилок, цілеспрямованими і об'єктивними. Якщо ваш продукт має дефект, не бійтеся, про це розповісти - товари B-Ware, С-Ware і Retourware мають широку групу споживачів, які часто шукають продукти з мінімальними недоліками або дефектами.
  4. Найбільш важливими елементами, які складають хороше оголошення є заголовок та опис товарів - вони повинні бути сформульовані об'єктивно і точно. У назві, не використовуйте загальні формулювання, такі, як Дешево продам! чи Тільки зараз! У заголовку варто вказати саме те, що ми хочемо продати, тому, що тільки тоді потенційні клієнти шукають ідентичні або подібні товари за допомогою пошукової системи на порталі Merkandi знайдуть відразу наше оголошення. Назва повинна включати в себе кілька найбільш важливих ключових слів, у тому числі фірмових найменувань або слів, які описують походження товару (розпродаж майна, аукціони, ліквідація фірм, товари зі складських запасів і т. д.)
    Опис повинен дати покупцю реальну картину товарів, які ми продаємо. Ми повинні спочатку вказати на переваги нашого продукту / стоку і переваги його покупки (тобто додаткові знижки при великих кількостях, безкоштовна доставка по всьому ЄС тощо). Далі, слід згадати про можливі дефекти, що належать товару (не оригінальна упаковка, незначні сліди використання, виробничі дефекти тощо).
    Дуже важливим компонентом пропозиції є фотографії товарів – головна фотографія повинна показати продукт як можна більш привабливо, щоб привернути увагу відвідувачів платформи. Фото сірого картону або порожнього піддону краще замінити гарним зображенням вибраних товарів, які пропонуються в описі. Доцільно розміщувати реальні фотографії виробів, тому що це ще більше підвищує довіру до оголошення.
  5. Публікація оголошень на різних мовах - платформа Merkandi доступна на 9 мовах. Пропозиції, опубліковані на всіх мовах позиціонуються на Google, Yandex, Bing і Yahoo. Якщо продавець хоче досягти своєю пропозицією якомога більше потенційних покупців, він повинен розміщувати оголошення на всіх мовних версіях Merkandi, використовуючи, наприклад Google Перекладач.

 

Щоб опублікувати пропозицію на Merkandi Ви повинні мати PREMIUM обліковий запис, а потім помістити реєстраційні документи компанії у своєму акаунті в панелі або надіслати їх факсом / електронною поштою в нашу Службу підтримки клієнтів, де після розгляду буде активована опція ПРОДАВЕЦЬ. З цього моменту до закінчення терміну дії Вашого облікового запису, Ви можете додати необмежену кількість пропозицій.

Щоб додати пропозицію: треба увійти в Merkandi, ввести свій аккаунт. В адміністративній панелі Ви вибираєте опцію "Мої пропозиції". Вибравши цю опцію в панелі побачимо пропозиції, що були в минулому додані нами, і з правого боку синю кнопку "Додати пропозицію". Сам процес додавання пропозиції складається з 5 послідовних кроків:

1. Крок — Основні дані;

2. Крок - Опис продукту;

3. Крок - Доставка та оплата;

4. Крок - Просування;

5. Крок - Підтвердження.

1. Заповнюємо форму, щоб вказати якомога більше інформації про продукт, наприклад, вибираємо категорію та підкатегорію, до якої належить наш товар і вибираємо групу товарів (А, В, С – Ware), а також країну походження (країна, в якій знаходиться пропонований товар).

Потім заповнюємо специфікацію продукту, значить доступну кількість, мінімальне замовлення, упаковка, в якій продається продукт, ціна, визначення приблизительныого терміну дії пропозиції, наприклад, ця пропозиція діє протягом 30 днів або пропозиція діє до... Після цього часу пропозиція змінює статус на архівну і не з'являється в списку пропозицій. Для полегшення потенційним клієнтам пошуку пропозицій, важливо, щоб продавець розмістив як можна детальніше всі інформації, враховуючи всі поля позначені *, що означає, що вони є обов'язковими для заповнення.

2. У цій частині додавання оголошень в першу чергу відзначаємо мови, на яких ми хочемо публікувати наші пропозиції. Ми можемо вибрати серед 9 мов. Пам'ятайте, що вибираючи, наприклад версію польську, німецьку і англійську вводите назву пропозиції, зміст тексту ітд. на мовах, відповідних обраним Вами мовних версій, тобто польською, німецькою та англійською мовами.

Важливо також, щоб в описах і на фотографіях не показувалася контактна інформація (така, як номер телефону, адреса електронної пошти, веб-сайт, логотип компанії). В описі продукту вводимо ключові слова, що описують наш товар. Додаючи фотографії, ми пам'ятаємо, що завантажений першим файл являє собою основне зображення, а також маємо на увазі, що додавання декількох фотографій у великому форматі підвищить привабливість нашої пропозиції, яка, в свою чергу буде відображатися у великій кількості відгуків! До опису товару можна також додати 1 Додаток - це може бути, наприклад, таблиця з переліком нашої продукції, ціноутворення і т. д. (дозволений формат PDF, DOC, XLS, XDoc, TXT, JPG, JPEG, GIF, PNG. Макс . розмір 3 МБ).

3. У наступному, 3 етапі додавання пропозиції вказуємо інформацію про методи доставки товарів, пропонованих нами (самовивіз, доставка а межах області/країни, доставка закордон) і методи оплати, які приймаємо (банківський переказ, готівкою, онлайн оплати). Ці поля не є обов'язковими, але пам'ятайте, що більш детальна інформація про продукти, що пропонуються нами, в тому числі інформація про доставку та оплату, а також якісні фотографії, сприяє зростанню інтересу до наших пропозицій.

4. Тут бажаючі можуть вибирати з різних форм просування пропозиції:

  • Найбільш цікава пропозиція тижня,

  • Top пропозиції на Merkandi,
  • Виділення пропозиції в списку Merkandi,

  • Топ пропозиції у вибраній категорії,

  • Виділення пропозиції в цій категорії.

Вказана вартість просування стосується однієї з мовних версій. Просування оголошень не є обов'язковим, але ми рекомендуємо користуватися ним, так як це означає, що пропозиція буде виділятися від інших в списку.

5.П'ятий крок – підтвердження відповідності даних, введених нами і схвалення кнопкою «Розмістити» / «Опублікувати», що одночасно означає розміщення пропозиції на сайті Merkandi. Коли ми вибрали опцію просування пропозиції ми будемо поінформовані про те, що просування пропозиції будє включено тільки після оплати послуг.

Платформа Merkandi пропонує вам можливість публікувати необмежену кількість пропозицій. Включення ваших пропозицій пропонує потенційним клієнтам можливість ознайомитися з вашим асортиментом запасів та окремими продуктами та умовами придбання. Словом, додавання пропозицій - це форма реклами: фото та опис пропозиції можуть з’являтися на веб-сайтах Merkandi у всіх її мовних версіях (потрібно буде їх перекласти) та викликати інтерес не лише наших користувачів, а й навіть людей, яких ще немає, але які завітали на веб-сайт Merkandi в пошуках певного виду товарів. Щоб ще більше збільшити ймовірність того, що ваша пропозиція буде викликати більший інтерес, після придбання обраної форми просування вона буде відповідним чином виділена на сайті. У зв'язку з цим ви можете обрати одну з таких форм просування:

  • Хіт тижня на Мерканді - за нашим аналізом, це найефективніша реклама на Мерканді, що відображається у великому форматі на домашній сторінці протягом 7 днів.
  • Топ-пропозиція у вибраній категорії - форма розрізнення пропозиції (що обертається) на сторінці своєї категорії (пропозиція завжди з’являється перед переліком інших оголошень) протягом 14 днів.
  • Розрізнення у вибраній категорії - дозволяє виділити ваші у верхній частині пропозицій у вибраній категорії протягом 14 днів.
  • Відмінність на Мерканді - форма реклами, яка відрізняє жовті пропозиції в тій чи іншій категорії. Активний протягом 30 днів.

 
Крім того, на платформі Merkandi ми пропонуємо три рекламні пакети, які дозволяють значно заощадити час та гроші:

  • Пакет MINI - включає розмежування про Мерканді та відмінність у вибраній категорії. Вибравши цей варіант, ви економите 10%.
  • Пакет MIDI - включає відмінність про Merkandi та топ-топ-пропозиції у вибраній категорії. Вибравши цей варіант, ви економите 20%. Це також пакет, який найбільше обирають наші клієнти.
  • Пакет MAXI - включає в себе HIT тижня на Merkandi, відзнаку на Merkandi та найкращу пропозицію у вибраній категорії. Вибравши цей варіант, ви економите до 30%.

Пропоновані пакети діють протягом того ж періоду, що окремі акції, придбані окремо для кожної пропозиції.

Але це ще не все. Промо-пакети заощаджують до 30%, а заощаджені таким чином гроші можна додатково збільшити ще на 30%, оплачуючи очки. Щоб дізнатися більше, відвідайте: Найчастіші запитання - Що таке точки Merkandi та для чого вони потрібні?

Як відомо, Merkandi - це багатомовна торгова платформа. Кожен оптовий продавець може перерахувати свої пропозиції на всіх мовних версіях Merkandi, але для цього йому спочатку потрібно перекласти їх. Якщо пропозиція не буде перекладена на мову, що відповідає певній мовній версії Merkandi, вона буде заблокована (докладніше про блокування пропозицій: натисніть тут).


Якість та зручність використання кожної з мовних версій Merkandi, включаючи відповідність мовам, є для нас найважливішими речами. Зрештою, якщо покупець відвідує англомовну версію платформи, він або вона очікує, що всі пропозиції будуть англійською мовою. Очевидно, це стосується всіх інших мовних версій Merkandi.

Одним з правил додавання пропозиції є необхідність перевести зміст на мову, яка відповідає мовної версії (докладніше).

Переклад сумісно з версією мови має важливе значення - дозволяє щоб оферта стала видима в цій версії Merkandi. Пропозиція на кожній мові дозволить оптовикові, досягти більш широкої аудиторії.

Якщо ви не знаєте, який-небудь з мов ви можете використовувати інструменти доступні в мережі - перекладачі online.

Дуже часто описи зроблені перекладачами вводять в оману і є нечіткими, що може відштовхнути потенційного покупця. Тому, якщо ви вже використовуєте перекладачі пам'ятаєте:

  1. переконайтеся, що в оригіналі не з'являються помилки, такі як друкарські помилки - перекладач не міг би перевести ці слова;

  2. текст, підготовлений для такого перекладу, повинен містити якомога менше власних імен / назв, повинен бути написаний простою мовою, без складних речень;

  3. перевірити, що у відповідних місцях знаходиться пробіл якщо слова з'єднані перекладач може їх не перевести;

  4. уникайте скорочень і абревіатур;

  • перекладачі кращі справляються з перекладом з англійської мови на будь-яку іншу мову, так що варто спробувати підготувати зміст речення англійською мовою.

Багато хто з нас хочуть швидко перевести пропозицію і одразу переводять текст. Тим не менш, переклад буде більш ретельним, коли крім додержання вказаних вище принципів ми буде перекладати речення за реченням, особливо для довгих описів.

Для зручності, ми рекомендуємо вам скористатися наступними перекладачами:

  1. Translator Google: https://translate.google.com/

  2. Translator Bing: https://www.bing.com/translator/

  3. Translator Yandex: https://translate.yandex.com/ 

Може статися що в ситуації, коли ми входимо на сайт, ми помічаємо, що деякі або всі наші пропозиції мають статус: Заблоковані / Відхилені. Відразу виникає питання, чому мою пропозицію заблоковано?

Ось 3 основні причини:

1. У зміст пропозиції були включені контактні дані - згідно з правилами додавання пропозицій, у змісті, фотографіях, а також у додатках забороняється розміщувати контактну інформацію та назву компанії, а також надавати особисту інформацію та інші дані. Крім того, не можна ставити на фотографії водяні знаки, які містять інформацію про компанії. Такі дії суперечать нашим принципам.

2. Пропозиція не була переведена - існує можливість розміщення оголошень в усіх доступних мовних версіях нашої платформи. Проте, необхідно перевести зміст відповідно до обраної мовної версії.

3. Пропозиція є дублікатом попереднього - забороняється розміщувати дублікати оголошень. Кожне повинне мати унікальну назву і опис. Як дублікат вважається пропозиція, де змінюється незначна кількість слів в тексті, наприклад, додаючи до назви номер або в описі з'являється кілька нічого не заявляючіх слів. Таке діяння вважається незаконним.

Будь ласка, зверніть увагу, що дубльовані пропозиції будуть негайно заблоковані. Проте, ми дуже часто зв'язуємося з кожним користувачем, повідомивши його про помилку при додаванні оголошення та пропонуємо оптимальні рішення. Майте на увазі, що строгий підхід до предмета пропозицій не в наших інтересах - це необхідність з-за внутрішніх і зовнішніх факторів. На Мерканді дуже важливим є зручність і принцип простоти у використанні нашої платформи. Чим більше комфортно буде покупцям, тим більше товарів продаватимуть учасники Мерканді.

Загальна інформація:

  1. Варіанти продажу надаються лише користувачам PREMIUM, які винні або представляють зареєстрований бізнес та надішлють нам документи своїх компаній для процедури перевірки. Варіанти продажу активуються після перевірки копій свідоцтва про реєстрацію ПДВ (або іншого свідоцтва про податкову реєстрацію, якщо ви не зареєстровані з ПДВ) та свідоцтва про реєстрацію компанії.
  2. Параметри продажу дозволяють користувачам PREMIUM розміщувати свої товари на Merkandi. Доступ до опцій продажу є необов’язковою функцією рахунку PREMIUM, і термін його дії закінчується з дати закінчення терміну дії рахунку PREMIUM.
  3. Відповідно до § 2 пункту 5 прийнятих Загальних положень та умов, претензія щодо активації опцій продавця виключається. Merkandi залишає за собою право виключити користувача під час реєстрації та в будь-який час під час підписки, особливо з міркувань безпеки, і не вказавши, наприклад, будь-яку причину.

1. У змісті пропозиції, а також на фотографіях і в додатках не можуть бути представлені контактні дані або назва компанії. Також забороняється розміщувати особисті дані та інші дані дозволяють знайти компанію у мережі. Ми також не визнаємо водяні знаки на фотографії, які містять якусь інформацію про компанію.

2.Ми приймаємо тільки оптові пропозиції на товари з кінців серії, ліквідації підприємства, судового конфіскату, надлишки, стоку і т. д. Ми залишаємо за собою право видалити роздрібні пропозиції без попереднього повідомлення.

3. Ми не дозволяємо розміщувати пропозицій прямого імпорту товарів з країн Азії. Ми залишаємо за собою право видаляти подібні пропозиції без попереднього повідомлення.

4. Товарні групи А-Ware B-Ware, З-Ware, Retour-Ware слід вказувати тільки на основі опису доступного на сайті Merkandi: https://merkandi.com.ua/info/chto-eto-retour/9

5. Ви можете опублікувати свою пропозицію в кожному з доступних мовних версій Merkandi. У цьому випадку, зміст пропозиції повинен бути перекладенний на всі мови, на яких вона маэ бути представлена.

6. Заборонено розміщувати дубльовані пропозиції. За допомогою дубліката також розуміється, що пропозиція додана заново з тим самим змістом, що і попередня. Такі пропозиції будуть заблоковані. Зміни до пропозицій слід внести, редагуючи їх.

7. Забороняється додавати пропозиції та послуги придбання. Покупка пропозицій може бути опублікована тільки у спеціальному розділі. Такі пропозиції будуть видалені без попереднього повідомлення

8. Публікувати заборонено:

  • Пропозиції, пов'язані з сигаретами, електронними сигаретами та тютюновими виробами 
  •  Пропозиції, пов'язані з продуктами КБР
  • Пропозиції алкоголю
  • Пропозиції щодо харчових продуктів, які є простроченими або непридатними до споживання 
  • Пропозиції на косметичну продукцію, термін придатності якої минув
  • Пропозиції вогнепальної зброї, боєприпасів та холодної зброї

9. Мерканді залишає за собою право виключати або зменшити положення пропозицій, що включають явні помилки мови або слабкі в інформації.

10. Заявка на публікацію пропозиції на платформі Merkandi виключена.

11. Мерканд залишає за собою право усунути пропозиції користувачів та блокувати доступ до рахунку Продавця в будь-який час, не даючи ніяких причин.

У Merkandi наша команда експертів щодня дбає про продаж та популярність ваших пропозицій. Завдяки цьому ваші ставки отримують більше відвідувачів та ще більше охоплення потенційних клієнтів.


Що саме ми робимо, обробляючи ваші ставки?

  • Поліпшення назви та опису - ми покращуємо вміст вашої ставки, щоб вона містила більше ключових слів, щоб покупці могли знайти продукцію, яку вони продають. Ця дія також спрямована на виправлення змісту щодо правопису, граматики, макета тексту тощо.
  • Заповнення товарних знаків - якщо ви продаєте фірмовий товар, поле марки слід заповнити. Таким чином, ваша ставка з’явиться у вашому списку ставок, що містить конкретні фірмові товари, тим самим збільшуючи охоплення.
  • Додати / вдосконалити категорію - Неправильна категорія значно зменшує видимість пропозиції. У разі пропозицій, що містять різні продукти (так звані суміші), додавання їх до багатьох категорій збільшує їх охоплення. Ви можете додати до 3 категорій до кожної пропозиції!
  • Інші незначні виправлення - наприклад, відсутність інформації про бренд, неповна інформація про товар, значні проблеми для покупців.

Вищевказані зміни спрямовані на те, щоб охопити більшість потенційних клієнтів, підвищити довіру до вашого бізнесу за допомогою професійно підібраних пропозицій та зробити продукцію, яку ви пропонуєте ще більш привабливою для відвідувачів.


Як розпізнати рефералів?
У списку пропозицій поруч зі статусом пропозиції (Активна, Заархівована, Чернетка) відображається невелике "М", що означає, що конкретна пропозиція була відредагована в мовній версії цієї сторінки Merkandi, на якій ви зараз перебуваєте. Крім того, якщо ви виберете конкретну пропозицію та переключите окремі переклади, ви побачите відповідне повідомлення для мовних версій, у яких пропозиція була відредагована.


Якщо ви хочете відредагувати пропозицію, оброблену нашою командою, будь ласка, змініть лише найважливіші частини пропозиції, такі як ціна, кількість, термін доставки тощо. - не публікуйте вказаний раніше вміст. Деякі продавці копіюють власний шаблон із помилками під час оновлення вмісту своїх оголошень, що руйнує зусилля та редакційну роботу нашої команди та зменшує обсяг їхніх пропозицій. Будь ласка, довіртесь фахівцям - ми можемо створювати пропозиції, щоб вони швидше генерували продажі.


Моя пропозиція не оброблена - чому?
Наша команда регулярно модерує пропозиції, але через велику кількість оголошень ми не можемо обробити всі пропозиції. Тому трапляється, що конкретна пропозиція була відредагована лише у вибраних мовних версіях. Однак ми докладаємо всіх зусиль для усунення цих недоліків на регулярній основі.


Чи можу я подати запит щодо обробки моєї пропозиції?
Якщо ви надішлете такий запит нашій команді, ми зробимо все можливе, щоб швидко покращити вашу пропозицію. На жаль, ми не можемо гарантувати, що кожна заявка буде позитивно позначена. Однак це не змінює того факту, що ми зробимо все можливе, щоб надійно та професійно обробити ваші пропозиції.

На платформі Merkandi всі продавці мають можливість рекламувати свою пропозицію, щоб вони виділялися серед інших та залучали більше відвідувачів. Детальну інформацію про типи акцій, їх розташування на сайті, зовнішній вигляд та час трансляції можна знайти тут: Як я можу рекламувати свої пропозиції на Merkandi?


Варіанти реклами та пакети просування можна оплатити онлайн, банківським переказом або пунктами. Вибір оплати за балами дає вам дуже важливі переваги:

  • Ви заощаджуєте до 30% при оплаті рекламних варіантів
  • Негайна активація придбаної акції без необхідності пройти весь онлайн-процес оплати

Доступно 4-х бальних пакетів:

  • 50 балів, цим пакетом ви економите 5%
  • 100 балів, цим пакетом ви економите 10%
  • 200 балів, цим пакетом ви економите 20%
  • 400 балів, цим пакетом ви економите 30%

Вартість купівлі очок надається при кожній акції. Крім того, варто згадати два важливі питання, пов'язані з питаннями:

  • Бали не мають терміну придатності. Вони залишаються доступними у вашому обліковому записі без обмежень, навіть якщо ви продовжите свій рахунок після його закінчення.
  • Бали можна використовувати лише для просування пропозицій через окремі варіанти реклами та рекламні пакети, їх не можна використовувати для оплати поновлення рахунку, придбання додаткових послуг тощо.
  • Обміняти бали на готівку неможливо.

Ми радимо вам скористатися очковими пакетами, оскільки вони є найдешевшим, а також найзручнішим способом оплати за просування пропозицій на Merkandi. Вибирайте з розумом - вибирайте в Мерканді пакет очок, з урахуванням ваших потреб!

Вам потрібна допомога?

Бесплатный NEWSLETTER Merkandi

Ежедневные уведомления о новых продуктах и новостях на сайте Merkandi.