Кожен користувач Merkandi після реєстрації на нашому сайті має можливість контактувати продавців з цікавими пропозиціями.
Звернутися до продавця можна кількома способами:
1. За допомогою форми контакту на сторінці пропозиції - після натискання вкладки "Інформація про склад", у правій нижній частині пропозиції є кнопка "Надіслати повідомлення", яка відкриває вікно з контактною формою. З його допомогою ви можете відправити прямий запит до оптовика. Надсилаючи запит із цієї форми, продавець у рядку теми побачить назву пропозиції, на яку було надіслано повідомлення.
2. За допомогою форми контакту у складі профілю - у випадку питань про наявні товари або інше - найпростіший спосіб використання форми в складі профілю. Повідомлення буде надіслано безпосередньо користувачеві.
3. За контактними даними - у правому боці кожної пропозиції (після входу в систему), на вкладці "Складській профіль" та в самому складі існують прямі дані для оптової торгівлі, включаючи номери телефонів, номери факсу та розташування складу. Які дані доступні, залежить лише від оптової торгівлі, оскільки він публікує та оновлює їх на регулярній основі.
На цьому етапі може виникнути питання - яка різниця між Мерканді і прямим контактом? Повідомлення, надіслані за формою, надсилаються до скриньки облікового запису Merkandi. Крім того, вони також надсилаються на адресу електронної пошти одержувача. У випадку відповіді, те ж саме відбувається - повідомлення буде надіслано на контакт і адресу електронної пошти.
Не менш важливим аспектом контакту є те, що ми пишемо або що ми будемо просити. Важливо поставити запитання про все, що важливо, але без зайвого контенту. Найкраще використовувати короткі, конкретні питання, такі як: яка ціна при замовленні 100 штук? Чи одяг оригінальний? тощо. Повідомлення про ваш бізнес, багаторічний досвід роботи на ринку тощо знижує ймовірність відповіді - запит на товари не для подання вашої компанії. Крім того, не кожен оптовик має час, щоб регулярно відповідати на повідомлення. Тому, щоб отримати інформацію якомога швидше, краще зателефонувати за цим складом та поцікавитися про продукти, які він пропонує на Merkandi. Найчастіше, до речі, ми також отримаємо інформацію про інші акції, які зараз пропонуються.
І, нарешті, щось дуже важливе - деякі оптовики, особливо влітку і наприкінці року, роблять інвентаризацію або відпочивали. Варто взяти це до уваги, перш ніж видати негативний або нейтральний коментар після очікування відповіді.