FLASH SALEFLASH SALE
-20%
На 1 рік РЕЄСТРАЦІЯ та ПОДОВЖЕННЯ
акції не можна поєднувати
21 Кількість решти пакетів

Кращі пропозиції оптові з 150 країн

Понад 100 000 задоволених користувачів

Пропонує дешевше до 90% від стартової ціни

Прямий контакт з торговими посередниками та оптовими торговцями

Як продавати на Мерканди?

Оптовики, виробники, дистриб'ютори, які шукають нові ринки для своїх товарів, після реєстрації на платформі Merkandi PREMIUM облікового запису і позитивний перевірки, отримують можливість розміщувати свої пропозиції на товари з розпродажу складських залишків і перевиробництва, торішніх колекцій, аукціонів продажу майна.

Дуже важливим питанням, що має величезний вплив на швидку продаж пропонованих товарів, є спосіб представлення своєї компанії і продукції на платформі Merkandi. Ось кілька порад, які допоможуть продавцям досягти більшого кола потенційних клієнтів, і таким чином, прискорити сам процес продажів:

  1. Правильно створений профіль компанії на платформі Merkandi – варто забезпечити профіль продавця, який бачать покупці увійшли в Merkandi усіма можливими даними. Насамперед, він повинен містити дійсні контактні дані. Бажано, вказати повну адресу, або адресу складу, сайт компанії, крім того дані осіб для контакту - імена, стаціонарні телефони, номери факсів, мобильныхе телефонні, адрес електронної пошти, Skype, а також мову на якому можна розмовляти з постачальником. Також важливі дані про терміни і умови доставки товарів. Серед даних слід зазначити, поряд з корпоративними даними та контактною інформацією також доступні методи оплати та спосіб доставки. Дуже практично буде також додаткової інформації описати в декількох реченнях профіль своєї діяльності, визначити галузі, групи товарів та іншу цінну інформацію, яка може диференціювати компанію від інших підприємств
  2. Регулярне розміщення пропозицій - рекомендується регулярно розміщувати свої оголошення пна Merkandi, у відповідності з встановленими самостійно графіком. Ми повинні пам'ятати, що клієнти, з якими ми працюємо, або найближчим часом ми будемо працювати, високо цінують учасників, які регулярно освіжають свій асортимент. Тут важко визначити межу, але часта присутність на платформі, яка проявляється у вигляді нових оголошень, в результаті дозволяє домогтися збільшення інтересу до наших пропозицій з боку покупців, які, завдяки щоденній розсилці інформуються про нові товари на Merkandi. В залежності від асортименту - нам варто підготувати окремі оголошення для різних товарів, опублікованих в різних розділах/категоріях.
  3. Правильне уявлення товарів в оголошенні - потрібно подбати про докладний опис товарів, які ми продаємо. Доброю практикою є використання описів, які є конкретними, прозорими, вільними від помилок, цілеспрямованими і об'єктивними. Якщо ваш продукт має дефект, не бійтеся, про це розповісти - товари B-Ware, С-Ware і Retourware мають широку групу споживачів, які часто шукають продукти з мінімальними недоліками або дефектами.
  4. Найбільш важливими елементами, які складають хороше оголошення є заголовок та опис товарів - вони повинні бути сформульовані об'єктивно і точно. У назві, не використовуйте загальні формулювання, такі, як Дешево продам! чи Тільки зараз! У заголовку варто вказати саме те, що ми хочемо продати, тому, що тільки тоді потенційні клієнти шукають ідентичні або подібні товари за допомогою пошукової системи на порталі Merkandi знайдуть відразу наше оголошення. Назва повинна включати в себе кілька найбільш важливих ключових слів, у тому числі фірмових найменувань або слів, які описують походження товару (розпродаж майна, аукціони, ліквідація фірм, товари зі складських запасів і т. д.)
    Опис повинен дати покупцю реальну картину товарів, які ми продаємо. Ми повинні спочатку вказати на переваги нашого продукту / стоку і переваги його покупки (тобто додаткові знижки при великих кількостях, безкоштовна доставка по всьому ЄС тощо). Далі, слід згадати про можливі дефекти, що належать товару (не оригінальна упаковка, незначні сліди використання, виробничі дефекти тощо).
    Дуже важливим компонентом пропозиції є фотографії товарів – головна фотографія повинна показати продукт як можна більш привабливо, щоб привернути увагу відвідувачів платформи. Фото сірого картону або порожнього піддону краще замінити гарним зображенням вибраних товарів, які пропонуються в описі. Доцільно розміщувати реальні фотографії виробів, тому що це ще більше підвищує довіру до оголошення.
  5. Публікація оголошень на різних мовах - платформа Merkandi доступна на 9 мовах. Пропозиції, опубліковані на всіх мовах позиціонуються на Google, Yandex, Bing і Yahoo. Якщо продавець хоче досягти своєю пропозицією якомога більше потенційних покупців, він повинен розміщувати оголошення на всіх мовних версіях Merkandi, використовуючи, наприклад Google Перекладач.

 

Вам потрібна допомога?

Бесплатный NEWSLETTER Merkandi

Ежедневные уведомления о новых продуктах и новостях на сайте Merkandi.