Щоб опублікувати пропозицію на Merkandi Ви повинні мати PREMIUM обліковий запис, а потім помістити реєстраційні документи компанії у своєму акаунті в панелі або надіслати їх факсом / електронною поштою в нашу Службу підтримки клієнтів, де після розгляду буде активована опція ПРОДАВЕЦЬ. З цього моменту до закінчення терміну дії Вашого облікового запису, Ви можете додати необмежену кількість пропозицій.
Щоб додати пропозицію: треба увійти в Merkandi, ввести свій аккаунт. В адміністративній панелі Ви вибираєте опцію "Мої пропозиції". Вибравши цю опцію в панелі побачимо пропозиції, що були в минулому додані нами, і з правого боку синю кнопку "Додати пропозицію". Сам процес додавання пропозиції складається з 5 послідовних кроків:
1. Крок — Основні дані;
2. Крок - Опис продукту;
3. Крок - Доставка та оплата;
4. Крок - Просування;
5. Крок - Підтвердження.
1. Заповнюємо форму, щоб вказати якомога більше інформації про продукт, наприклад, вибираємо категорію та підкатегорію, до якої належить наш товар і вибираємо групу товарів (А, В, С – Ware), а також країну походження (країна, в якій знаходиться пропонований товар).
Потім заповнюємо специфікацію продукту, значить доступну кількість, мінімальне замовлення, упаковка, в якій продається продукт, ціна, визначення приблизительныого терміну дії пропозиції, наприклад, ця пропозиція діє протягом 30 днів або пропозиція діє до... Після цього часу пропозиція змінює статус на архівну і не з'являється в списку пропозицій. Для полегшення потенційним клієнтам пошуку пропозицій, важливо, щоб продавець розмістив як можна детальніше всі інформації, враховуючи всі поля позначені *, що означає, що вони є обов'язковими для заповнення.
2. У цій частині додавання оголошень в першу чергу відзначаємо мови, на яких ми хочемо публікувати наші пропозиції. Ми можемо вибрати серед 9 мов. Пам'ятайте, що вибираючи, наприклад версію польську, німецьку і англійську вводите назву пропозиції, зміст тексту ітд. на мовах, відповідних обраним Вами мовних версій, тобто польською, німецькою та англійською мовами.
Важливо також, щоб в описах і на фотографіях не показувалася контактна інформація (така, як номер телефону, адреса електронної пошти, веб-сайт, логотип компанії). В описі продукту вводимо ключові слова, що описують наш товар. Додаючи фотографії, ми пам'ятаємо, що завантажений першим файл являє собою основне зображення, а також маємо на увазі, що додавання декількох фотографій у великому форматі підвищить привабливість нашої пропозиції, яка, в свою чергу буде відображатися у великій кількості відгуків! До опису товару можна також додати 1 Додаток - це може бути, наприклад, таблиця з переліком нашої продукції, ціноутворення і т. д. (дозволений формат PDF, DOC, XLS, XDoc, TXT, JPG, JPEG, GIF, PNG. Макс . розмір 3 МБ).
3. У наступному, 3 етапі додавання пропозиції вказуємо інформацію про методи доставки товарів, пропонованих нами (самовивіз, доставка а межах області/країни, доставка закордон) і методи оплати, які приймаємо (банківський переказ, готівкою, онлайн оплати). Ці поля не є обов'язковими, але пам'ятайте, що більш детальна інформація про продукти, що пропонуються нами, в тому числі інформація про доставку та оплату, а також якісні фотографії, сприяє зростанню інтересу до наших пропозицій.
4. Тут бажаючі можуть вибирати з різних форм просування пропозиції:
-
Найбільш цікава пропозиція тижня,
- Top пропозиції на Merkandi,
-
Виділення пропозиції в списку Merkandi,
-
Топ пропозиції у вибраній категорії,
-
Виділення пропозиції в цій категорії.
Вказана вартість просування стосується однієї з мовних версій. Просування оголошень не є обов'язковим, але ми рекомендуємо користуватися ним, так як це означає, що пропозиція буде виділятися від інших в списку.
5.П'ятий крок – підтвердження відповідності даних, введених нами і схвалення кнопкою «Розмістити» / «Опублікувати», що одночасно означає розміщення пропозиції на сайті Merkandi. Коли ми вибрали опцію просування пропозиції ми будемо поінформовані про те, що просування пропозиції будє включено тільки після оплати послуг.