Добро пожаловать!

Кращі пропозиції оптові з 150 країн

Більше 75 тис. задоволених користувачів

Пропонує дешевше до 90% від стартової ціни

Прямий контакт з торговими посередниками та оптовими торговцями

підручники

Ми створюємо бутік чи магазин одягу - де взяти товар?

Ми створюємо бутік чи магазин одягу - де взяти товар?

Наявність власного бізнесу - це, мабуть, мрія кожної іншої людини. Багато людей не підозрюють про обов'язки власника - ця стаття має стати невеличким збірником знань про відкриття власної справи з одягу. При створенні власної компанії, звичайно, надзвичайно важливі всі документи та юридичні а...


Ціна за штуку або ціна за всю партію?

Ціна за штуку або ціна за всю партію?

У випадку деяких пропозицій, особливо пропозицій щодо ліквідаційного фонду, акцій, що збанкрутували, чи надмірних запасів, існує тенденція показу ціни на весь асортимент. Вибрати це простіше та зручніше рішення, адже ми зрештою продамо всю партію. Чому ми повинні турбуватися про ціну за штуку, так?...


Торгівля B2B проти торгівлі B2C - одна буква та стільки відмінностей

Торгівля B2B проти торгівлі B2C - одна буква та стільки відмінностей

Хоча абревіатури "B2B" і "B2C" виглядають дуже схожими, вони позначають дві різні галузі торгівлі. В основному B2C означає роздрібну торгівлю, тоді як B2B, оптова торгівля, імпорт та експорт. У торгівлі B2C сторонами контракту є торговець та споживач, тоді як у торгівлі B2B це ли...


Інкотермс, тобто Міжнародні комерційні умови

Інкотермс, тобто Міжнародні комерційні умови

Ви, напевно, помічали, що багато пропозицій містять певні скорочення, які може бути важко зрозуміти тим, хто стикається з ними вперше. Зазвичай вони з’являються поруч із ціною та місцем розташування запасу. Це найчастіше торгові умови, так звані "інкотермс", що позначають коло відпов...


Хороша картинка продається!

Хороша картинка продається!

тут є багато факторів, що визначають привабливість пропозиції. Деякі з них залежать від нас, інші - ні. Одне, що ми повинні зробити, щоб підвищити привабливість реклами, - це покращити її візуальну сторону, обробляючи фотографії товарів. Ви повинні пам’ятати, що саме фотографія фокусує увагу п...


Два простих кроки для збільшення кількості позитивних думок

Два простих кроки для збільшення кількості позитивних думок

Загальновідомий факт, що люди, як правило, діляться своїми негативними коментарями набагато частіше, ніж позитивними. Коли все працює нормально, клієнти зазвичай мовчать, оскільки переконуються, що ні про що важливе не повідомляти інших. Тим не менше, щоразу, коли виявляється якась проблема, вони, з...


BEN, SHA, OUR - це інструкції з оплати в міжнародних банківських переказах

BEN, SHA, OUR - це інструкції з оплати в міжнародних банківських переказах

Кожен, хто здійснив міжнародний банківський переказ, повинен ознайомитися з інструкціями щодо оплати. Що вони собою являють і які наслідки вони приносять? BEN - коли ви здійснюєте банківський переказ, ви можете вибрати цей варіант, щоб змусити приймача сплатити всі витрати за переказ. SHA -...


Що ви можете зробити, щоб мінімізувати ризик придбання підробок?

Що ви можете зробити, щоб мінімізувати ризик придбання підробок?

Що ви можете зробити, щоб мінімізувати ризик придбання підробок? A Підроблені товари - справжній кошмар оптових торговців. Придбання таких товарів тягне за собою втрату грошей, а іноді і додаткові проблеми, пов'язані з необхідністю надання пояснень перед Zakup takich produktów zawsze wiąż...


Все, що вам потрібно знати про ПДВ ЄС в оптовій торгівлі

Все, що вам потрібно знати про ПДВ ЄС в оптовій торгівлі

Ми усвідомлюємо, що питання, пов’язані з податковим обліком, можуть бути не найпростішими. Ось чому ми залишаємо їх нашому рахунку. :-) Особливо складними є всі питання щодо ПДВ. З цієї причини нижче ми наводимо перелік питань та відповідей, які повинні допомогти вам вирішити ваші проблеми та...


Чому важливо вказати ціну з усіма деталями?

Чому важливо вказати ціну з усіма деталями?

Одним з найважливіших аспектів оптової торгівлі є встановлення залежності цін від кількості замовлення. Насправді кожна ціна підлягає переговорам, якщо покупець має намір замовити велику кількість продуктів. Звичайно, досить часто торгові переговори зосереджуються на протилежному, тобто мінімальній...


Як забезпечити безпеку оптових операцій?

Як забезпечити безпеку оптових операцій?

Безпека транзакцій - одне з головних питань, що виникають при обговоренні оптової торгівлі, імпорту та експорту. Очікування покупця, швидше за все, можуть бути порівнянними з очікуваннями ринку В2С: ви робите замовлення в Інтернеті, платите за нього, а потім чекаєте доставки товару. Якщо щось піде н...


Як рекламувати міжнародні товари?

Як рекламувати міжнародні товари?

Ведення власного бізнесу часто спричиняє ускладнення, які є набагато складнішими, якщо бізнес базується на зовнішній торгівлі, а наші знання законодавства погані. Подання скарги на якість товарів, що поставляються в рамках міжнародної торгівлі, є однією з частих дій; це передбачає деякі важливі крок...


Бесплатный NEWSLETTER Merkandi

Ежедневные уведомления о новых продуктах и новостях на сайте Merkandi.

Підписуючись на нашу розсилку, ви погоджуєтесь на обробку персональних даних у маркетингових цілях.