FLASH SALEFLASH SALE
-20%
На 1 рік РЕЄСТРАЦІЯ та ПОДОВЖЕННЯ
акції не можна поєднувати
20 Кількість решти пакетів

Кращі пропозиції оптові з 150 країн

Понад 100 000 задоволених користувачів

Пропонує дешевше до 90% від стартової ціни

Прямий контакт з торговими посередниками та оптовими торговцями

Ми створюємо бутік чи магазин одягу - де взяти товар?

Ми створюємо бутік чи магазин одягу - де взяти товар?

Наявність власного бізнесу - це, мабуть, мрія кожної іншої людини. Багато людей не підозрюють про обов'язки власника - ця стаття має стати невеличким збірником знань про відкриття власної справи з одягу.

При створенні власної компанії, звичайно, надзвичайно важливі всі документи та юридичні аспекти, які визначають створення бажаної компанії. Крім того, приміщення - питання приміщення не може бути швидким рішенням, а скоріше продуманим, оскільки саме там буде розташовано всі товари одягу, якими ми маємо намір торгувати.

Де взяти одяг на продаж в бутіку? Які товари купити?

Майбутні власники магазинів одягу та невеликих бутіків завалені цими питаннями. Відповідь проста, але не така очевидна для всіх. Є багато способів отримати корисні товари для одягу, але ми згадаємо найкращі.

Стаціонарні та інтернет-оптовики

Найкращий спосіб отримати асортимент одягу - це відвідати стаціонарні оптові продавці або переглянути веб-сайти інтернет-оптовиків у пошуках бажаних товарів. Цей варіант на самому початку дозволяє нам отримувати оптові та довгострокові товари. Надзвичайно важливо визначити цільову групу, для якої буде отриманий товар. 

Імпортний одяг

Виробництво одягу з-за кордону є дуже популярним - як західний, так і східний ринки відкриваються все більше і більше і пропонують можливості отримати якісний асортимент.

Китай - Найпопулярнішим ринком імпорту одягу є, звичайно, Китай - одяг та взуття, що ввозиться звідти, спокусливі дуже низькою ціною та великим вибором моделей та кольорів, що перетворюється на розширену пропозицію для замовника. Важливо, щоб рахунок-фактура містила найменування одягу, склад, нетто та вагу брутто. Крім того, потрібно сплатити мито у розмірі 12% та 22% ПДВ.

Сполучене Королівство - Іншим популярним імпортером є Англія - ​​Primark, Next, Atmosphere та багато інших компаній, які спокушають своєю пропозицією. Відсутність митних платежів у Європейському Союзі додатково підживлює це рішення, але загальна вартість даного асортименту з ГБ виявляється збитковою, якщо мова не йде про вторинні магазини чи торгові точки.

Сполучені Штати - також є чудовим рішенням, особливо коли мова йде про продаж одягу від важкодоступних виробників, таких як GAP, Banana Republic чи American Eagle. Якщо ви хочете імпортувати одяг із США, вам потрібна відповідна ліцензія, яка підтверджує, що виробнику це не зашкодить. Отримати це непросто - альтернативою є відкриття торгової точки з одягом зі США, але для цього рішення нам також потрібна згода виробника, і не всі хочуть з’являтися на східному ринку. На додаток до ліцензії, ми обкладаємо 2% митом та 23% ПДВ.

Індія - Популярність азіатської культури та стилю зростає останнім часом, що дає можливість отримувати прибуток від азіатського асортименту. Імпорт одягу з Індії цікавий, оскільки, як і китайський асортимент, індійський одяг дешевий та вигідний для імпорту. Більше того, це дуже товарний товар - в країні продається захоплення оригінальними кольорами та унікальним дизайном як з точки зору одягу, взуття, так і меблів та дизайну інтер’єру.

Європейський Союз - Імпорт одягу з-за кордону - один із найпопулярніших способів постачання бутиків та магазинів одягу в Польщі. Вступ Польщі до Європейського Союзу створив нові можливості для підприємців - імпорт одягу та взуття з країн ЄС не вимагає спеціальних дозволів, а головне, вони не обкладаються митом. Більше того, близькість до європейських країн дозволяє легко та швидко постачати магазини та необмежений вибір товарів.

 

Звичайно, широкий ринок збуту, пропонований Китаєм чи Індією, і спокусливі ціни на окремі асортименти є справжньою конкуренцією для європейського ринку, але все залежить від підприємця - розмір імпортованих товарів, співпраця та різноманітність асортименту матиме кінцевий вплив на вибір постачальника та остаточний асортимент, який ми почнемо торгівля.

Вищезазначені питання вимагають подальшого роз'яснення - чи будемо ми самостійно здійснювати співпрацю з іноземним виробником, чи довіримо це людям, які щодня займаються цим видом діяльності. Варто ознайомитись із діловим світом і знайти правильних імпортерів, які подбають про імпорт асортименту з тієї чи іншої країни - вони візьмуть на себе всі зобов’язання, які були б покладені на нас: документація, дозволи, відповідний транспорт тощо.

Автор:
Оптова платформа Merkandi

Оптова платформа Merkandi

Merkandi является международной торговой платформой для оптовых товаров, предлагаемых как в регулярном оптом, как и из судейского, избыточного производства и хранения, ликвидации компаний, потребительских деклараций и т.д.

Наступний запис
Бесплатный NEWSLETTER Merkandi

Ежедневные уведомления о новых продуктах и новостях на сайте Merkandi.