Підпишіться на БЕЗКОШТОВНУ розсилку – будьте в курсі подій!
Не пропустіть щоденну інформацію про нові продукти та новини на Merkandi. Щоб розпочати, отримайте код знижки під час реєстрації.
У випадку деяких пропозицій, особливо пропозицій щодо ліквідаційного фонду, акцій, що збанкрутували, чи надмірних запасів, існує тенденція показу ціни на весь асортимент. Вибрати це простіше та зручніше рішення, адже ми зрештою продамо всю партію. Чому ми повинні турбуватися про ціну за штуку, так? Ну, це не зовсім правильно ... :-)
Набагато простіше визначити, чи привабливими пропоновані товари є для покупця, а особливо для своїх споживачів, оскільки товари, що купуються оптом, в кінцевому підсумку мають на меті досягти роздрібного ринку, і тут використовується виключно формат ціни за штуку.
І це не лише тому, що вона нижча. Іншим важливим фактором є наші повсякденні звички та прихильність до того, з чим ми стикаємось щодня. Не слід забувати, що, крім нашого професійного життя, ми всі споживачі в першу чергу.
Перш ніж покупці вирішать придбати товари за конкретною пропозицією, вони перевіряють інші джерела, щоб порівняти ціни. Немає сенсу ускладнювати їх: наскільки це важливо, ціна не є єдиним фактором для вирішення, купувати нам акції чи ні.
Тільки в крайньому випадку. :-) Якщо пропозиція стосується дійсно нестандартних продуктів, таких як виробничі лінії або комплекти промислових машин, використання ціни загального користування видається виправданим; у всіх інших випадках краще відображати ціну за штуку.
Не пропустіть щоденну інформацію про нові продукти та новини на Merkandi. Щоб розпочати, отримайте код знижки під час реєстрації.