Загальновідомий факт, що люди, як правило, діляться своїми негативними коментарями набагато частіше, ніж позитивними. Коли все працює нормально, клієнти зазвичай мовчать, оскільки переконуються, що ні про що важливе не повідомляти інших. Тим не менше, щоразу, коли виявляється якась проблема, вони, здається, поспішають залишити свої відгуки щодо проблеми.
Ось чому ми повинні заохочувати задоволених клієнтів ділитися своїми думками щодо нашої компанії скрізь, де це може мати вирішальний вплив на продажі.
Як ми можемо це зробити?
Просто попросіть про це.
Іноді найпростіше рішення виявляється найкращим. Якщо ви не звикли просити партнерів або клієнтів оцінити вашу транзакцію, просто починайте це робити. Багато людей охоче поділяться з вами кількома добрими словами, якщо ви лише проявите ініціативу і попросите їх це зробити.
Запропонуйте подарунок.
Подарунок повинен служити знаком вашої вдячності за вдалу транзакцію та витрачений час. Це може бути знижка на інше замовлення в майбутньому, або кілька безоплатних частин товару, які найчастіше замовляє покупець. Зазвичай такі жести дійсно добре сприймаються, оскільки вони доводять, що ви уважні до своїх торгових партнерів і справді цінуєте їх думку.
Наш досвід роботи з Merkandi чітко показує, що думки мають великий вплив на рішення, які приймають покупці. Таким чином, не нехтуйте цією частиною обслуговування клієнтів і намагайтеся отримати позитивні коментарі від своїх задоволених торгових партнерів. Це, безсумнівно, принесе вам більше плідних угод.