FLASH SALEFLASH SALE
-20%
На 1 рік РЕЄСТРАЦІЯ та ПОДОВЖЕННЯ
акції не можна поєднувати
21 Кількість решти пакетів

Кращі пропозиції оптові з 150 країн

Понад 100 000 задоволених користувачів

Пропонує дешевше до 90% від стартової ціни

Прямий контакт з торговими посередниками та оптовими торговцями

Положення про пакети ділового обслуговування

§ 1 Загальний

  1. Підрядник – Merkandi LTD, далі іменована Merkandi, розташована в Англії, Unit 4E, Enterprise Court, S63 5DB Rotherham.
  2. Довіритель - підприємець або приватна особа, що купує бізнес-пакет.
  3. Пакети для бізнесу – набір послуг і переваг у вигляді пакетів, що надаються Виконавцем.
  4. Вартість послуги – сума, яку Клієнт повинен заплатити, щоб придбати бізнес-пакет.
  5. Замовлені послуги – послуги, які після покупки залишаються в обліковому записі користувача Принципала в будь-який час у його розпорядженні.
  6. Автоматичні послуги – послуги, які активуються автоматично та працюють без участі Принципала.

 

§ 2 Обсяг наданої послуги

  1. Клієнт розміщує замовлення на бізнес-пакет через веб-сайт Merkandi. Вартість пакету та послуг, що входять до нього, вказується безпосередньо на сайті https://merkandi.com.ua/packages.
  2. Після оплати замовленого Принципалом пакета Виконавець отримує повідомлення з підтвердженням. Відтоді, залежно від типу послуги:  
    1. Для замовлених послуг – клієнт має необмежену кількість часу, щоб заповнити форму послуги, яка ініціює надання послуги
    2. Для автоматичних послуг – послуги активуються автоматично в обліковому записі Принципала.
  3. Замовник, купуючи Пакет для бізнесу, також приймає умови надання послуг, включені в пакети. Наявність окремих умов:  
  4. Послуга вважається завершеною, коли Клієнт отримує електронною поштою підтвердження про активацію пакета.  
  5. У випадку, якщо Виконавець не може запустити пакет послуг, сума, сплачена за послугу, повертається на рахунок Замовника протягом 3 робочих днів. Відшкодування здійснюється в тій же формі, що й оплата Замовником послуги. Якщо таке повернення неможливо здійснити, Підрядник зв’яжеться з Принципалом, щоб домовитися про іншу форму повернення. &Nbsp;
  6. Пакет послуг доступний для використання необмежений час, за умови, що його використання можливе лише за наявності у Принципала активного облікового запису на платформі Merkandi.
  7. Виконавець повідомляє, що деякі послуги, що входять до Пакетів для бізнесу, орієнтовані на користувачів з активною опцією продажу. Довіритель, який не має активного опціону пут, не може використовувати їх, поки компанія не буде перевірена і зазначена опція не буде активована. Відмова активувати або деактивувати опцію «пут» з будь-якої причини не дає права Принципалу вимагати відшкодування за придбання пакету. &Nbsp;

 

§ 3 Повернення

  1. Клієнт має можливість відшкодувати плату за надану послугу протягом 100 календарних днів з дати замовлення послуги. Після 100 календарних днів з дати замовлення послуги Замовник не має права на повернення коштів.
  2. Умовою повернення є відсутність початку виконання запитуваних послуг. На момент заповнення сервісної форми право на повернення припиняється, за винятком ситуації, зазначеної в п. 6 § 2 і п. 1, 2 і 3 § 4.
  3. Щоб отримати відшкодування, Замовник має зв’язатися з відділом обслуговування клієнтів Merkandi, контактні дані якого доступні у вкладці контактів на веб-сайті: https://merkandi.pl/contact. 
  4. Виконавець застерігає, що у разі зміни вмісту упаковки Замовник може подати заявку на відшкодування частки вартості послуги по відношенню до вартості придбання всього пакету.

 

§ 4 Скарги

Виконавець дозволяє розпочати процедуру оскарження у таких випадках:

  1. Пакет послуг не активовано в обліковому записі Принципала.
  2. Послуги несправні або більше не доступні як частина пакету через зміни, внесені Підрядником.  
  3. Клієнт отримав пропозиції щодо товарів, відмінних від зазначених у замовленні.

Щоб подати скаргу, зверніться до відділу обслуговування клієнтів Merkandi. Контактні дані доступні у вкладці «Контакти» на сайті: https://merkandi.pl/contact. У змісті скарги Довіритель зобов’язаний вказати свої повні дані, контактні дані, номер сплаченого рахунка-фактури, а також вказати хоча б один із вищезазначених випадків, що обґрунтовують ініціювання Merkandi розгляду скарги.
Виконавець зобов'язаний розглянути скаргу протягом 30 днів з дня підтвердження ротримання заявки.

 

§ 5 Прикінцеві положення

У питаннях, не охоплених цим Положенням, застосовуються Загальні комерційні умови Merkandi та відповідні правові акти.

Бесплатный NEWSLETTER Merkandi

Ежедневные уведомления о новых продуктах и новостях на сайте Merkandi.