BACK TO SCHOOL
-40%
На 1 рік РЕЄСТРАЦІЯ та ПОДОВЖЕННЯ
акції не можна поєднувати

Кращі пропозиції оптові з 150 країн

Понад 100 000 задоволених користувачів

Пропонує дешевше до 90% від стартової ціни

Прямий контакт з торговими посередниками та оптовими торговцями

Як розміщені та сортовані оголошення?

Щодня на Merkandi з’являються тисячі нових пропозицій. Кожен продавець хотів би, щоб його пропозиції були якомога вищими, а покупці хотіли б, щоб оголошення були максимально адаптовані до їхніх потреб. Тому ми маємо зробити певний вибір. Ці варіанти суворо залежать від розділу, до якого вони застосовуються. Нижче ми вказуємо, як ми фільтруємо та сортуємо пропозиції.

  • У пошуку - пропозиції представлені відповідно до пошукового збігу на основі введеної фрази. При сортуванні порядку пропозицій враховуються такі елементи:
    • пошукова фраза - розрахунок значення визначеної фрази для назви товару та контенту за допомогою алгоритму BM25;
    • акція - чи є пропозиція розкрученою (незалежно від типу акції);
    • чи знаходиться пропозиція в Ексклюзивній зоні - ці типи пропозицій вище в списку;
    • дата публікації або оновлення (залежно від того, що є останньою);
    • статус пропозиції - активні вище, щойно прострочені в самому кінці.
  • База товарів, Ексклюзивна зона, розділ "Акції", списки пропозицій конкретного оптовика - пропозиції представлені від найновіших до найстаріших за датою публікації. Враховуються лише активні оголошення. Ніякі додаткові фактори не впливають на лістинг.
  • Розділ Топ пропозицій, Категорія/підкатегорія - пропозиції представлені за функцією рейтингу. До уваги беруться такі елементи:
    • акція - чи є пропозиція розкрученою (незалежно від типу акції);
    • чи знаходиться пропозиція в Ексклюзивній зоні - ці типи пропозицій вище в списку;
    • дата публікації чи оновлення (залежно від того, що є останньою);
    • статус пропозиції - активні вище, щойно прострочені в самому кінці.
  • Розділ «Найпопулярніші пропозиції» - представлено 6 найбільш часто відображаються пропозицій за останні 30 днів, відсортованих за кількістю переглядів.

Крім того, рекламні пропозиції відображаються в списках. Merkandi надає користувачам такі форми просування пропозицій:

  • Найкраща пропозиція тижня -Пропозиція відображається на головній сторінці у спеціальному розділі. У розділі одночасно може бути до 10 пропозицій, які відображаються по черзі. За відсутності пропозицій, рекламованих користувачами, представлені найбільш популярні пропозиції.
  • Найкраща пропозиція в категорії - пропозиція відображається у спеціальному розділі над списком. 5 пропозицій відображаються в ротаційному форматі. Просування відбувається як в категоріях, так і в підкатегоріях. Якщо акційних пропозицій немає - розділ не видно.
  • Відзнака на Merkandi - пропозиція відображається в списках, висвітлюючись кольором. Ця форма акції не має кількісних обмежень.
  • Виділити в категорії - пропозиція відображається вгорі списку категорій і підкатегорій, але це робиться шляхом накладення більш високого значення. Це означає, що пропозиція не завжди повинна бути вгорі - це залежить від кількості пропозицій, просуваних за допомогою цієї опції, і від отриманого результату відповідності з урахуванням алгоритму сортування, згаданого в попередньому розділі. Ця форма акції не містить обмежень по кількості.

Просування пропозицій здійснюється продавцями, які купують акції з доступних опцій на платформі. Крім того, Merkandi безкоштовно рекламує пропозиції, які популярні та вважаються цікавими та цінними для клієнтів.

Бесплатный NEWSLETTER Merkandi

Ежедневные уведомления о новых продуктах и новостях на сайте Merkandi.