APRIL SAVINGS
-40%
На 1 рік РЕЄСТРАЦІЯ та ПОДОВЖЕННЯ
акції не можна поєднувати

Кращі пропозиції оптові з 150 країн

Понад 100 000 задоволених користувачів

Пропонує дешевше до 90% від стартової ціни

Прямий контакт з торговими посередниками та оптовими торговцями

Торгівля B2B проти торгівлі B2C - одна буква та стільки відмінностей

Торгівля B2B проти торгівлі B2C - одна буква та стільки відмінностей

Хоча абревіатури "B2B" і "B2C" виглядають дуже схожими, вони позначають дві різні галузі торгівлі. В основному B2C означає роздрібну торгівлю, тоді як B2B, оптова торгівля, імпорт та експорт. У торгівлі B2C сторонами контракту є торговець та споживач, тоді як у торгівлі B2B це лише компанії. 

B2B проти B2C - які наслідки цього?

Захист прав покупця

Використовується в торгівлі В2С завдяки сильнішій позиції продавця по відношенню до споживача. Отже, серед іншого, покупець має право повернути товар протягом 14 днів, не вказавши жодної причини, якщо покупка була здійснена за межами місця діяльності (тобто, в основному, в Інтернеті). У торгівлі B2B ці правила не застосовуються, оскільки жодна договірна сторона не є споживачем. Звичайно, продавець може приймати повернення, але такого зобов’язання немає - будь ласка, пам’ятайте про це, роблячи замовлення. Виняток має місце лише в ситуації, коли торговець купує товари для інших цілей, крім тих, що стосуються його бізнесу. Іншими словами, якщо ви купуєте товар для перепродажу, ви не є споживачем і не маєте права на відшкодування.

Вартість операції

Середнє значення замовлення у торгівлі В2В набагато вище, ніж у В2С. Це породжує низку наслідків, але найголовнішим є питання безпеки транзакцій. Багато зручних та безпечних способів оплати, популярних у роздрібній торгівлі, не використовуються в оптовій торгівлі. Натомість є інші. Про них ви можете прочитати тут Безпечні транзакції.

Методи фіналізації транзакцій

Роздрібна торгівля стає все більше електронною комерцією, тобто онлайн-продажами. Хоча традиційна торгівля, мабуть, ніколи не зникне, вартість онлайн-торгівлі постійно зростає. Однак у B2B найпопулярнішим способом завершення операції є відвідування приміщення постачальника для встановлення умов контракту на місці або для отримання товару безпосередньо зі складу. Форми спілкування змінюються, проте багато покупців і продавців все ще віддають перевагу очним зустрічам, а не завершують транзакції в Інтернеті.

Транспорт і доставка

Домінуючою моделлю на ринку В2С є модель, за допомогою якої торговець організовує перевезення товарів до споживача. Будь-яка інша ситуація трапляється дуже рідко. Тим часом торгівля B2B відрізняється: одні продавці можуть організувати транспорт, інші - ні. Тому вам слід уважно прочитати опис пропозицій та запитати про варіанти доставки. Ви також повинні ознайомитись з "інкотермс", тобто правилами міжнародної торгівлі, про які ви можете прочитати тут Інкотермс.

ПДВ

ПДВ повинен сплачувати кінцевий отримувач. Наприклад, якщо ви купуєте телевізор для дому, вам доведеться заплатити за нього ПДВ. Але якщо ви купуєте телевізор для перепродажу, тягар сплати ПДВ лежить на вашому клієнті. Це особливо важливо, коли ви збираєтеся купувати товари в ЄС; як платник ПДВ ви зможете придбати товар із нульовою ставкою, якщо продавець також є платником ПДВ. Детальніше про ПДВ можна прочитати тут ПДВ ЄС.

 

Як бачите, між торгівлею B2B та B2C є досить багато відмінностей. Варто їх знати, щоб уникнути будь-яких непорозумінь при завершенні угод з оптовиками, виробниками та дистриб’юторами.

Автор:
Оптова платформа Merkandi

Оптова платформа Merkandi

Merkandi является международной торговой платформой для оптовых товаров, предлагаемых как в регулярном оптом, как и из судейского, избыточного производства и хранения, ликвидации компаний, потребительских деклараций и т.д.

Попередній запис Наступний запис
Бесплатный NEWSLETTER Merkandi

Ежедневные уведомления о новых продуктах и новостях на сайте Merkandi.