У випадку деяких пропозицій, особливо пропозицій щодо ліквідаційного фонду, акцій, що збанкрутували, чи надмірних запасів, існує тенденція показу ціни на весь асортимент. Вибрати це простіше та зручніше рішення, адже ми зрештою продамо всю партію. Чому ми повинні турбуватися про ціну за штуку, так? Ну, це не зовсім правильно ... :-)
Ціна за штуку полегшує продавцю оцінку вартості продукції.
Набагато простіше визначити, чи привабливими пропоновані товари є для покупця, а особливо для своїх споживачів, оскільки товари, що купуються оптом, в кінцевому підсумку мають на меті досягти роздрібного ринку, і тут використовується виключно формат ціни за штуку.
Ціна за штуку є більш привабливою.
І це не лише тому, що вона нижча. Іншим важливим фактором є наші повсякденні звички та прихильність до того, з чим ми стикаємось щодня. Не слід забувати, що, крім нашого професійного життя, ми всі споживачі в першу чергу.
Ціну за штуку порівняти простіше.
Перш ніж покупці вирішать придбати товари за конкретною пропозицією, вони перевіряють інші джерела, щоб порівняти ціни. Немає сенсу ускладнювати їх: наскільки це важливо, ціна не є єдиним фактором для вирішення, купувати нам акції чи ні.
Тоді і коли і як ми повинні використовувати ціну загального користування?
Тільки в крайньому випадку. :-) Якщо пропозиція стосується дійсно нестандартних продуктів, таких як виробничі лінії або комплекти промислових машин, використання ціни загального користування видається виправданим; у всіх інших випадках краще відображати ціну за штуку.