APRIL SAVINGS
-40%
На 1 рік РЕЄСТРАЦІЯ та ПОДОВЖЕННЯ
акції не можна поєднувати

Кращі пропозиції оптові з 150 країн

Понад 100 000 задоволених користувачів

Пропонує дешевше до 90% від стартової ціни

Прямий контакт з торговими посередниками та оптовими торговцями

Чому важливо вказати ціну з усіма деталями?

Чому важливо вказати ціну з усіма деталями?

Одним з найважливіших аспектів оптової торгівлі є встановлення залежності цін від кількості замовлення. Насправді кожна ціна підлягає переговорам, якщо покупець має намір замовити велику кількість продуктів. Звичайно, досить часто торгові переговори зосереджуються на протилежному, тобто мінімальній кількості замовлення.

Наведені вище ситуації, хоча і різні, можуть бути вирішені одним і тим же дуже простим способом. Як Zarysowane powyżej sytuacje - choć różne - mogą być rozwiązane w ten sam, bardzo prosty sposób. Джакі?

Ми рекомендуємо підготувати діапазони цін для кожної пропозиції, які повинні залежати від кількості замовлення.

Перш за все, мінімальне замовлення має бути справді мінімальною кількістю продуктів, яку можна замовити.

Звичайно, є ймовірність того, що покупець зв’яжеться з вами, щоб запитати, чи зможете ви здійснити ще менше замовлення, але це не так вже й важливо. Головне питання полягає в тому, щоб переконатися, що дана кількість не відштовхує потенційних покупців. Приклад: Я встановив мінімальну кількість замовлення як 100 штук, але я б продав навіть 10 штук, якби хтось просив мене. Існує величезна різниця між ними, і, швидше за все, не буде так багато клієнтів, зацікавлених у покупці, особливо якщо це деякі менші компанії. Встановивши мінімальне замовлення в 10, я можу замість цього залучити їх до своєї пропозиції, тоді як ті, хто цікавиться більшими замовленнями, все одно будуть там.

Ціновий діапазон не повинен бути великим.

Багато покупців вирішать придбати кілька додаткових штук лише для того, щоб отримати нижчу ціну за штуку. Завдяки цьому продукція може продаватися швидше. Приклад: якщо ціна за 10 штук товару дорівнює ціні за 1000 штук, ви не будете відчувати мотивацію збільшувати кількість замовлення. З іншого боку, якби продавець знижував ціну кожні 100 штук: 10-99, 100-199, 200-299 тощо, ваше ставлення, безсумнівно, було б іншим. Зміна цін може бути незначною на перший погляд. Просто важливо зробити їх взагалі видимими.

Merkandi дозволяє налаштувати діапазон цін у ваших пропозиціях. Додаючи пропозицію, вам просто потрібно встановити прапорець «Ціна залежить від кількості» в полі «ЦІНОВАРІАНТИ», а потім встановити діапазон (кількість від… та кількість до…) та ціну, щоб кожен покупець міг подивіться таку інформацію у своїй пропозиції.

Автор:
Оптова платформа Merkandi

Оптова платформа Merkandi

Merkandi является международной торговой платформой для оптовых товаров, предлагаемых как в регулярном оптом, как и из судейского, избыточного производства и хранения, ликвидации компаний, потребительских деклараций и т.д.

Попередній запис Наступний запис
Бесплатный NEWSLETTER Merkandi

Ежедневные уведомления о новых продуктах и новостях на сайте Merkandi.